støy/brumming

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question støy/brumming

hei.jeg har kjøpt meg en eldra nad t741.jeg har litt eller endel trafo støy(brumming)den er ikke konstant.plutselig er den nesten borte også øker den og blir ganske sterk.når jeg vrir volum knotten så volumet viser 0 i dsplayet blir den borte.må ha ganske høyt på med musikk for og "overdøve"støyen.
    prøvd og finne noe her men fant ikke noe som hjalp.har prøvd annen kurs tatt ut alt av signaler men ingenting hjalp.er ikke kabelsalat heller.
    noen som har noen gode forslag?er virkelig irriterendes altså!!!
    Ronny

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk om du har noen DC ledninger liggende nærme signalkablene(eks til router, Tuner etc etc.) Hadde en som datt ned hos meg(lå løst) og denne lagde 50hz brumming hos meg. Tlk litt tid før eg fant ut av det, men var lettet at det ikke var noe værre

Lykke til.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aknot
    Sjekk om du har noen DC ledninger liggende nærme signalkablene(eks til router, Tuner etc etc.) Hadde en som datt ned hos meg(lå løst) og denne lagde 50hz brumming hos meg. Tlk litt tid før eg fant ut av det, men var lettet at det ikke var noe værre

Lykke til.
    det blei satt opp i dag og eneste ledning i nærheten er en ledning til en lampett.bruker samme skjøteledning.prøvde og skru av den og alt lyset i rommet men hjalp ikke det heller

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •