pioneer hjemmekino reciever

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

pioneer hjemmekino reciever

jeg har hatt Hk avr 8500 siden 2003,bruker defenitive tecnology høytalere,og har vært relativt fornøyd med lyden,men nå er jeg klar for å bytte ut den til fordel for en forsterker som tar de nye hd formatene, har bestemt meg for Pioneer lx serien...jeg har litt lyst på sc lx 73,det jeg lurer på her er:er det noe stor forskjell i lyd på lx 73 og den nye,mye dyrere lx 83,eller er det mest de tekniske finnesser som er oppgradert? for i tilfelle går jeg for lx 73.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,660
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tomdio
    jeg har hatt Hk avr 8500 siden 2003,bruker defenitive tecnology høytalere,og har vært relativt fornøyd med lyden,men nå er jeg klar for å bytte ut den til fordel for en forsterker som tar de nye hd formatene, har bestemt meg for Pioneer lx serien...jeg har litt lyst på sc lx 73,det jeg lurer på her er:er det noe stor forskjell i lyd på lx 73 og den nye,mye dyrere lx 83,eller er det mest de tekniske finnesser som er oppgradert? for i tilfelle går jeg for lx 73.
    Stor forskjell er det nok ikke - forsterkermodulene er de samme,så det er som du sier litt forskjell på utstyr,og mener også det er en annen DAC i LX 83!
    Tipper du blir fornøyd med LX 73
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar:-D