Onkyo 608 deksel i front

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo 608 deksel i front

Jeg lurer på om det finnes deksel til å dekke over inputs på fronten av forsterkeren. Tenker da på Line in aux input, setup mic input, hdmi input

Har lagt merke til at input hullene i front på noen av onkyo sine forsterkere er dekket over. slik som dette bilde

Er dette til salg løst noe sted?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg skal ikke si 100% sikkert at det ikke er til salgs, men i det eksempelet ditt der så er det dekket til fordi forsterkeren er en lavere modell som ikke har innganger i front.

Onkyo, som andre, bruker nok samme kabinettet på flere modeller for å spare produksjonskonstnader.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan jo sende en mail til den norske leverandøren og høre om et slikt lite deksel er mulig å kjøpe løst. (så fremt den ikke er støpt sammen på den modellen du la inn bilde av).

Det er jo ofte de har slike reservedeler.. Jeg har t.d. kjøpt knapper og slikt til komfyrer. Må regne med å betale ca 50-100kr for en slik ting tror jeg, om de kan/vil selge den til deg.

Det kan godt være du må modifisere den, men jeg ville da brukt t.d. et par små magneter limt fast med limpistol eller noe..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •