Surroundforsterker til Proson reality HFC10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Surroundforsterker til Proson reality HFC10

Har endelig fått takk i noe som kan kalles hifi,nemmlig 2 stk. Proson reality HFC 10. Hadde tenkt meg hifi på lang tid, men har liksom aldri penger å prioritere til det. Så jeg er ganske glad jeg fikk sponset starten.
    Jeg er ikke interessert å bruke aiwa anlegge som forsterker selv om den kan drive basselementer,det blir vel mye bedre lyd av en skikkelig forsterker/reciver. i tillegg til at den er veldig lite med tilkobling, fordi den er tenkt for avspilling av fysisk kilder. Så jeg skal kjøpe ny, hm nei, faktisk min første reciver/forsterker.

skal vare 5.0(1)
    Jeg har tenkt på lang(middels) tid å får til et 5.0 setup. Skal bruke noen av de andre høyttalerne jeg har nå som surroundhøyttaler, men vil byte dem ut med tilsvarene hifi(tilsvarende til proson høyttalerene) etterhvert.

Jeg veit ikke hva som er beste måten å koble til recivern, har en hdmi og en Digital output(kom ikke på korrekte navn nå) på datan, vis jeg bruke digital lydutgang, har vel lydkortet ikke så mye å si siden det er recivern som "lage" lyd eller?

budsjett skal jeg ikke si noen om foreløpig, siden jeg har absolutt null anelse på hva jeg må ut med for å får en passende forsterker. Jeg skal har noe som er god til å drive Proson høyttalerne og tilsvarene souroundhøytalere senere, skal altså ikke være overkill= vil ikke ut med mer mye mer en jeg må

Jeg høre for det meste Hardtrance og DNB, av og til se jeg også en film, veit ikke hvor relevant det er for en reciver/forsterker

håpe jeg fikk med alt som var nødvendig å vite, håpe noen kan hjelpe en starkas newbie i store hi-fi verden

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å for litt debatte i gang skal jeg komme med noen forslag:

ONKYO TX-NR708B

ONKYO TX-SR608B

YAMAHA RX-V567B

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lik ikke å bumpe min egen tråd, men jeg treng virkelig hjelp for det her, jeg har ingen anelse på hva jeg må kjøpe for å for bra lyd. 160-170W er kanskje litt for lite for høyttaler som har 350W imp? kan ikke noen gir meg en tips på hva slags specs forsterkern skal har?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •