Pioneer SC-LX83 receiver 3D

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer SC-LX83 receiver 3D

Hei folkens.

Jeg skal snart begynne på mitt nye hjemmekino. Skal lage en egen byggetråd til det. Men jeg har lest mye om recievere det siste året. Har lenge tenkt å kjøpe Onkyo 5007 eller Yamaha Z7 kombinert med parasound effekttrinn (eks. Halo 21). I siste utgave av Hjemmekino og Lyd og Bilde ble de siste recieverene fra Onkyo og Yamaha testet mot den nye Pioneer SC-LX83 (pris 15000,- til 20000.-). Pioneeren vant i begge testene. Noen som har noen ideer om hva jeg bør velge. Har alltid vært litt svak for Pioneer også. Den skal brukes til hjemmekino 60 % og stereo 40 %. De skal drive 2 Klipsch rf-63, 1 rc-64 og 2 rb-52. Tenker SVS pc 13 ultra som sub.

Erfaringer/ ideer??

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sia æ åsså e rimelig svak for pioneer åsså, så ville nok godt for den det e go pris på den på L-Sound fortia Blir nok min neste reciver vaffal

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg ville gått for LX83. Den er mye bedre enn di andre på musikk, synes den er mye penere å se på, kraftigere forsterkere, som du selv sier en en test vinner.
    Har selv prøvd Onkyo 3008 og lx83 og synes pioneer receiveren har mye bedre oppløsning og spiller med en helt annen autoritet enn onkyo kan vise til.
    Tror også den skal klare å dra Klipsh HT meget bra , da di er veldig lettdrevne.
    Elkjøp selger også denne for en pen sum penger nå.
    Lykke til.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •