Harman Kardon Signature 2 Preamp - Main+LFE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harman Kardon Signature 2 Preamp - Main+LFE

Hei.. Har litt problemer med å få DC 1515'ene til å trøkke skikkelig sammtidig med min CLS15 aktivsub.

Når front står på LARGE spiller 1515'ene med bra trøkk, men når front står på SMALL spiller de dårlig, men da funker derrimot sub utgangen.

"When the front channel speaker are set to the LARGE mode, the subwoofer output will only be active when a Dolby digital source with low-frequency effects (LFE) or DTS are in use. In order to have a full-time output from the subwoofer channel, the front speakers must be set to SMALL.

Er det mulig å få brukt sub-utgangen på forforsterkern og inn på LFE på aktivsubben? Med lik bra trykk som på LARGE?

Eller må jeg bruke Y-ledd til subben?

Mvh

Lars

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Denne oppfører seg sikkert likt som de andre gamle HK forsterkerne og da mener jeg svaret desverre er nei... du kan ikke bruke sub utgang med mindre frontene også blir small og da forsvinner kanskje litt av poenget med 1515

Så løsningen er nok å koble suben på frontutgangen fra forforsterker og dermed gi avkall på nivåregulering via subutgang på HKen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •