2 kilder ut samtidig? Tv + Cd?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

2 kilder ut samtidig? Tv + Cd?

Gjelder konkret Pioneer VSX 2020, men sikkert gjeldende for andre receivere også.

Ufattelig mange muligheter i moderne forsterkere, men jeg har ikke hatt tid ennå å sette meg ordentlig inn i manualen og sitter et sted uten forsterkeren foran meg så tenkte kanskje noen har løsningen før jeg selv finner den ut;
    Hvordan får jeg forsterkeren til å fortsatt sende ut videosignal på Hdmi, men lytte på en audiokilde?
    Altså se tv mens man lytter på cd?

Håper noen har en enkel løsing, vet om en litt tyngre som inkluderer Zone2..

Har for ordens skyld Harmony One for "macros".

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pant
    Gjelder konkret Pioneer VSX 2020, men sikkert gjeldende for andre receivere også.

Ufattelig mange muligheter i moderne forsterkere, men jeg har ikke hatt tid ennå å sette meg ordentlig inn i manualen og sitter et sted uten forsterkeren foran meg så tenkte kanskje noen har løsningen før jeg selv finner den ut;
    Hvordan får jeg forsterkeren til å fortsatt sende ut videosignal på Hdmi, men lytte på en audiokilde?
    Altså se tv mens man lytter på cd?

Håper noen har en enkel løsing, vet om en litt tyngre som inkluderer Zone2..

Har for ordens skyld Harmony One for "macros".
    Du må tilegne den inngangen du skal høre på musikk fra,til den samme inngangen som bilde-kilden din - så skal du kunne bruke "signal select" knappen til å velge lydkilde!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.
    Jeg har ikke fått prøvd det ennå for er fortsatt borte, men med den løsingen blir vel problemet at lydinnstillingene da for f.eks tv og cd blir lik. Hadde håpet jeg kunne bruke aktivitet på Harmony One for å endre input på receiveren med tilhørende innstillinger for kan være helt forskjellig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •