Ny forsterker - budsjett 4.000,- - forslag? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er i samme situasjon selv.
    Ser etter en ny receiver som kan overta etter min sr 5003 marantz.
    Så først på nevnte modeller her i tråden, men etter litt lesning ,og det som HPL nevnte tror jeg valget faller på en Yamaha og modell rx767.

Pre out har vært et av anker punktene mine så jeg kan ta med rotel blokkene videre, samt rom korreksjon. Alt annet blir en bonus.
    Synes det er litt rart at pre out ikke er med på de mindre modellene der man
    virkelig kan trenge det.
    Noen som kan fortelle meg forskjellen på O og Y sine bilde brikker, samt rom korreksjon, hvem pleier å score best på de områdene?

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sollie
    Er i samme situasjon selv.
    Ser etter en ny receiver som kan overta etter min sr 5003 marantz.
    Så først på nevnte modeller her i tråden, men etter litt lesning ,og det som HPL nevnte tror jeg valget faller på en Yamaha og modell rx767.

Pre out har vært et av anker punktene mine så jeg kan ta med rotel blokkene videre, samt rom korreksjon. Alt annet blir en bonus.
    Synes det er litt rart at pre out ikke er med på de mindre modellene der man
    virkelig kan trenge det.
    Noen som kan fortelle meg forskjellen på O og Y sine bilde brikker, samt rom korreksjon, hvem pleier å score best på de områdene?
    Når det gjelder romtuningen i de forskjellige, så er det nok igjen smaken til den som skal høre som bestemmer hva som er best. Onkyo bruker Audyssey og Yamaha bruker sin egen YPAO. Jeg er svært fornøyd med Yamaha sin løsning. Der er nok en del som sverger til Audyssey, da dette er en godt utbredt leverandør av den type programmer. SVS har bl.a en ekstern romtuningsenhet, som har fått meget gode tilbakemeldinger, og som mange her inne bruker.
    Når det gjelder bildeprosseseringen, så er de i mine øyne ikke til å skille mellom f.eks RX-V1900 og TX-NR1008 (som jeg har prøvd). Her kan gjerne andre uttale seg som har mer teknisk innsikt til disse to.
    I tester har de scoret ganske likt også.

Newcomer Cerwinlover sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville gått for en integrert stereo forsterker, med mindre du har tenkt til å ha sorround setup.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 7ens
    Jeg ville gått for en integrert stereo forsterker, med mindre du har tenkt til å ha sorround setup.
    +1 !

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •