Forsterker til Sennheiser HD 448?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterker til Sennheiser HD 448?

Hei folkens

Jeg vurderer å anskaffe en forsterker, evt. med innebygd DAC, for å forbedre lyden i mine HD 448 med bærbar PC som lydkilde. Det bør nevnes at de er ganske så sensitive (32 ohm). Jeg tenker for øyeblikket på Fubar IV, kan noen si meg om det ville være en god kombinasjon, eller om det evt. er alternativer jeg bør kikke på? Merk at jeg ønsker å holde meg i budsjettklassen

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok mere enn grei den, litt usikker på hvordan den er på dine "portable" hodetelefoner?
    Du kunne kanskje vurdert noe fra ibasso også, tenkte da på en D4 eller D2+ Boa(Google de)
    Begynte selv med en D2+ og en lineout dock fra ipod, samt lossless filer fra pc'en på usb utgang og opplevde en markert forbedring i detaljer og trykk.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar Finner noe informasjon som kan tyde på at Fubar er overkill på lettdrevne hodetelefoner (kanskje i meste laget t.o.m.?) og iBasso D4 (som nok er mest interessant for min del) virker populær på head-fi.org. Er det noen eventuelle ulemper som jeg bør vite om med D4? Tiltenkt bruk er desktop, dvs. konstant tilkoblet USB.

Forresten, hvordan funker denne i Windows 7 64-bit? Må man installere en egen driver?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •