Skifte sikring i Primare i21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skifte sikring i Primare i21

Hei. Noen som kan hjelpe meg med følgende case?

Jeg har en primare i21 forsterker til mitt stereoanlegg. For en stund siden røk den ene sikringen i den etter at jeg hadde koblet høytalere med forsterkeren slått på (jada, dumt gjort).. Jeg leverte den inn til soundgarden som skiftet sikring(er?). Nå har det imidlertid sikringen(e) røket igjen, i alle fall er er det de samme symptomene, kun lyd i én høyttaler. Kan jeg skifte de selv, og er det i så fall noen som vet hva slags jeg trenger? Har ikke så lyst til å levere den in til soundgarden en gang til, da det tok i overkant av 6 uker forrige gang..

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og velkommen til forumet
    Det enkleste er å åpne forsterkeren og lete etter ødelagte glassikringer. Nye sikringer får du kjøpt på clas eller biltema. Bare husk å kjøp med samme verdi som den som er gåen. Verdien står stemplet på sokkelen på sikringene.
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk, da har jeg omsider fått åpnet den og tatt en titt inni. Jeg har ikke så peiling på det jeg ser der så mulig det kommer noen rare spørsmål.

Hvor mange sikringer skal det være? Jeg finner bare én. På den står det T3.15E250V. Forøvrig ser det for meg ikke ut som om den tråden inni har røket.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •