Onkyo 607 defekt hdmi switchboard - igjen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo 607 defekt hdmi switchboard - igjen

I noen dager nå har Onkyoen min vist symptomer på at ikke alt er som det skal med hdmi-switchen. U72 på blueray før den har stått på en stund, og i går kveld begynte den å switche midt i filmen.

Dette er den andre Onkyoen jeg har som har fått dette problemet. Forrige var en del av en hjemmekinopakke (667?).

Jeg får jo dette dekket av garanti, men hva er forumets egne erfaringer med service/reperasjon av Onkyo? Er de raske å levere? Jeg leser på internett om flere som får samme problem kort tid etter reperasjon også. Har jo fortsatt den gamle receiveren, så jeg får sett TV, men film fra blue ray er en glemmesak til jeg har fått ny/reparert.

Finnes det en ekstern switch jeg kunne brukt? Eller ville det fortsatt vert samme problem med at receiveren ligger og reforhandler hdmi?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Løst ved å sette en Aten 4-1 switch foran Onkyo'en, og bare bruke en hdmi-inngang på den. BD spilleren klikker inn på sekundet og er dønn stabil. Det fungerer faktisk såpass bra at jeg vurderer å ikke sende Onkyo'en inn til reperasjon.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er dette noe av samme problemet som jeg har på min onkyo 508?

Bilde forsvinner rett som det er midt i en film eller spill på ps3. Har laget en egen tråd om det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke helt umulig nei. Fiksen slik jeg har gjort det krever at Onkyoen er stabil på en av hdmi-portene. Hos meg har det aldri hvert problemer på hdmi1 (cabel), men begge boksene fikk problemer med en Panasonic BD80.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •