Min Onkyo TX-SR608 slo seg av og gikk i stanby etter å ha avgitt en liten knepp! lyd i HT.

?????

Har hele huset for meg selv i dag + i morgen og hadde store planer om å kose meg med film og tv/musikk, kan si det mildt at panikken slo inn!
(Har Dynavoice M-65 EX 5.1 system med Dynavoice C-6 center,Dynavoice Magic FX-4 EX og XTZ 99 W10.16 sub)

Hva som skjedde:

1. Satte hver front høytaler på hodet og innstalerte proson outriggers(føtter) som kom i posten i dag, har godt med HT ledning så eg koblet ikke fra noe.
2. Etter at eg var ferdig satte eg på litt musikk og ville høre om eg merket noe forskjell i lyd, skrudde godt opp på lyden men uten å overdrive(mulig eg overdreiv litt på bassen siden eg skrudde den godt opp via audio innstillinger), plutselig var det en kneppe lyd og reciever slo seg av og blinket i standby.
3. Når eg prøvde å slå på igjen kom displayed fram og det såg ut til å gå bra før lyden slo inn og et nytt knepp og av igjen, drog ut kontakten og lot det stå av en stund for så og prøve igjen med samme resultat.

4. Sjekket alt av plugger og ledninger men fant ikke noe feil der.
Var ikke før eg koblet fra frontene at reciever slo seg på igjen, alt fungerte nå med lyd fra center/bak og subb.

5. Gikk inn i setup, koblet fra Bi-amping(tenkte eg kunne teste det først) i setup på frontene og koblet til broer og ledninger igjen, Power On og nå fungerer alt greit igjen med lyd i alle kanaler

Så noen som veit hva som skjedde her?, ligger problemet i at frontene var koblet opp i "Bi-Amping"?

Når eg Bi-amper på denne recieveren så bruker eg Front R/L kanalene for "woofer terminals" og "Surr Back or front High or Front Wide L/R" for "tweeter terminals" som forklart med bilde i instruksjonsboka(side 15 i engelsk versjonen).

Uansett helt grønn på dette, akkurat nå er eg bare glad for at reciever ser ut til å fungere fint igjen slik at dei nærmeste dagene er reddet he,he..