Hegel h100 til B&W CM7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hegel h100 til B&W CM7

Hei har nettopp kjøpt meg Hegel H100 til cm7 har ikke fått den enno så lurer på om det er noen som har efaring med denne cp spillern eg bruker er Hegel CDP2A

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har gjort et godt kjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    satser på det har du hørt den komb?

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hegel H100 B&W CM serie!

Hei

Tror du har gjort et meget godt valg her, og regner med du kommer til å bli meget begeistret! Har selv CM9 og hadde H100 på hjemlån og testet også H200 på mine CM9. Jeg selv ble meget begeistret for H100 når jeg testet dem på mine CM9, drev høyttalerne uten noen problemer og det låt fantastisk!
    Så burde drive CM7 over all forventning, fikk en følelse av at Hegel og B&W CM serie var som skapt for hverandre. Etter å ha hatt H100 på hjemlån bestemte jeg meg selv for å slå til på stereopakken H200 + HD10 DAC'en til Hegel.
    H100 vil nok være mer enn nok til dine B&W CM7, gled deg.....

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    leste den tråden der du hadde testet h100 til cm9, så gjorde meg litt mer beroliget. Tenkte en stund på acram fmj38. men den måtte best så da tok eg ikke sjansen. hørte og på Nad M3 men syntes det var en metalisk klang som eg ikke likte. tar eg rett i at du nevnte at kanskje h200 hadde vært enno bedre på cm9? var det eg fikk inntrykk av. så da tenkte eg at h100 hadde mer en nok krefter til cm7. selv om eg angrer litt på at eg ikke gikk for cm9 selv.
    for bli i neste omgang

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av matsilatsi
    leste den tråden der du hadde testet h100 til cm9, så gjorde meg litt mer beroliget. Tenkte en stund på acram fmj38. men den måtte best så da tok eg ikke sjansen. hørte og på Nad M3 men syntes det var en metalisk klang som eg ikke likte. tar eg rett i at du nevnte at kanskje h200 hadde vært enno bedre på cm9? var det eg fikk inntrykk av. så da tenkte eg at h100 hadde mer en nok krefter til cm7. selv om eg angrer litt på at eg ikke gikk for cm9 selv.
    for bli i neste omgang
    Hei

Stemmer at H200 er en enda kraftigere forsterker enn H100. Ble mer begeistret når eg hørte H100 enn H200, selv om H200 er endel kraftigere, hadde kansje forventet enda litt mer av H200. Begge låter likt i klangen, kansje H100 låter bittelitt mørkere, etter min mening står ikke H100 langt tilbake fra H200. H100 drev CM9 helt utmerket etter mitt syn, og kommer til å drive CM7 uten noen problemer. Som sagt, H200 er kraftigere enn H100 og har enda endel mer å gi spesiellt i dypbassen, men H100 ligger ikke langt etter og har mer enn nok kraft til å drive dine CM7. Du har gjort et meget godt og klokt valg etter mitt syn, du har mye å glede deg til!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det gjør eg, får det i morgen så blir det å hører på go musikk og spise flattbrød en mnd

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •