onkyo,yamaha eller pioneer til klipsch rf-82/63

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

onkyo,yamaha eller pioneer til klipsch rf-82/63

Tenker på rx-v3900,tx-nr906/5007 eller sc-lx82???har tenkt og enten bytte til pio sc-lx82 til mine rf82....eller rett og slett bytte til rf63 med en av disse 3 reciverne...hva mener folket...spiller endel musikk og ser en del film...50-50 vil jeg tro...hvilken av disse er kraftigst og mest vellydene???tror personelig pio til musikk og yama til til film og onkyo nøytral...men synes pio er litt veik i bassen..i allefall er lx71 jeg har nå dt til mine rf82...har ikke anledning til og ha effekt nå,dårlig med plass...så må klare meg med em stor reciver foreløpig.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    min smak blir som følger; har du råd til RF63 vil disse være merkbart bedre til musikk, pga en merkbart bedre diskant - de vil også være bedre til film. Dog verdt å merke seg at RF82 er en kanonhøytaler det også!

Pioneer var ikke min smak til Klipsch, og ville i såmåte valgt enten Yamaha eller Onkyo, flere og flere her på forumet får opp øynene (og ørene...) for Onkyo til Klipsch, det spiller kanonbra, det gjør også Yamaha..

Hva med å vente et par uker og droppe 3900, og heller kjøpe arvtakeren som er rett om hjørnet?

Ellers kan dette være et spørsmål du vil få bedre respons i Klipsch klubben..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •