En god forsterker til alt - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 49 av 49
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av hokeyh
    Forstår at folk synes det er morsomt og "plage" en tulling som absolutt ikke gidder og høre etter.. Men hva er egentlig poenget med å poste noe da? Om han vil være liten og ignorere alt han får av hjelp..

Forstår ikke hvorfor folk gidder og holde liv i slike tråder engang.. :cry:
    Tja en del av oss fikk faktisk en ellers kjedelig lørdagskveld reddet av en av trådene hans så helt gærent er det ikke.

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JAMES HOWLET
    jeg stemmer ja til å stenge denne tråden før den tar av for mye som den andre gjorde
    +1

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Tja en del av oss fikk faktisk en ellers kjedelig lørdagskveld reddet av en av trådene hans så helt gærent er det ikke.
    Kan ikke du heller, ta en test, med bind for øyene.

Også si meg, forskjellen på lyden mellom:

DALI Concept 6
    DALI LEKTOR 6

Musikken er i så fall top klasse, så får vi se, om noen av dere, virkelig klarer å høre forskjell.

Man skal være flink om man klarer å høre forskjell, mellom de, vil jeg tro, spessielt om forsterken er stilt likt slik at høytalleren skal gi likes mulig lyd.

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JAMES HOWLET
    jeg stemmer ja til å stenge denne tråden før den tar av for mye som den andre gjorde
    Særlig matnyttig er jo tråden ikke. Det hele minner om noe lignende på diskusjon.no, om hodetelefoner. En viss "TheExcalibur"later til å være backet opp av en masse penger. Skikkelig P.I.T.A.!

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakker du surroundreceiver hvor du har 35 presets for "rar" lyd, da skjønner jeg, men hva mener du ellers med at forsterkeren må stilles inn slik lyden blir lik på begge høyttalere? Skjønner du selv selvmotsigelsen i dette?
    En skikkelig stereoforsterker har INGEN justeringsmuligheter for noe som helst, ingen tonekontroller, ingen filtre, bare renest mulig lyd. Men, jeg har på fornemmelsen du ikke er interessert i det.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    En skikkelig stereoforsterker har INGEN justeringsmuligheter for noe som helst, ingen tonekontroller
    Nå utelukker du temmelig mange anerkjente forsterkerprodusenter fra din "skikkelig"-kategori...

Active Sandlien sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Snakker du surroundreceiver hvor du har 35 presets for "rar" lyd, da skjønner jeg, men hva mener du ellers med at forsterkeren må stilles inn slik lyden blir lik på begge høyttalere? Skjønner du selv selvmotsigelsen i dette?
    En skikkelig stereoforsterker har INGEN justeringsmuligheter for noe som helst, ingen tonekontroller, ingen filtre, bare renest mulig lyd. Men, jeg har på fornemmelsen du ikke er interessert i det.

+1

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi satser på 42 tror jeg...

Kan man få postcounten til å stå på konstant 42?

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Moderator: Jeg har lukket denne tråden da den forlengst har sporet av. Tråden har tilsynelatende liten forankring i en skikkelig problemstilling, samtidig som svarene som nå postes unngår det lille som er av tematikk i tråden.

Jeg oppfordrer trådstarter til å følge oppfordringene om å moderere seg til færre og mer konsise spørsmål, som gjerne må formidles i en mindre bombastisk tone. Slik vil det forhåpentligvis være enklere å få matnyttige svar enn med nåværende fremgangsmåte.

Det er noe som heter "det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar". Selv om det finnes en gylden middelvei også her, vil jeg be om at det ikke nøres oppunder trenden vi har hatt gående denne (og tilsvarende) tråder nå, hvor det lett sklir ut.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •