HK AVR 360+460 HDMI 1.4a 3D software opgradering – lige frigivet software opgradering

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool HK AVR 360+460 HDMI 1.4a 3D software opgradering – lige frigivet software opgradering

Harman Kardon har netop frigivet software opgradering til deres AVR 360 og AVR 460. Læs mere om dette her

HDMI 1.4 software opgradering - Harman Nordic

Opgradering er gratis. Du skal blot downloade softwaren til en USB stick og sæt denne i receiveren. Herefter bliver du guidet gennem installeringen.
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer erlendby sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har egentlig ikke bruk for HDMI 1,4 men tenkte jeg skulle oppgradere uansett, og det ble jeg brutalt straffet for. Prosessen låste seg på 37% og sto der i over fem timer. Så ikke noen annen utvei enn å bryte strømmen til slutt. Resatte forsterkeren men nå kommer det hverken lyd eller bilde fra den. Kommer meg heller ikke inn på setup-menyen slik at jeg får satt i gang oppgraderingen på nytt. Forsterkeren reagerer på skifte av kilde og regulering av volum, men det hjelper jo lite når det ikke kommer hverken lyd eller bilde fra den. Noen som har noen gode tips til hva jeg bør gjøre. Frykter jeg må sende den fra meg, og da kan jeg vel angre på at jeg kjøpte den fra Netshop...... God damn

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av erlendby
    Jeg har egentlig ikke bruk for HDMI 1,4 men tenkte jeg skulle oppgradere uansett, og det ble jeg brutalt straffet for. Prosessen låste seg på 37% og sto der i over fem timer. Så ikke noen annen utvei enn å bryte strømmen til slutt. Resatte forsterkeren men nå kommer det hverken lyd eller bilde fra den. Kommer meg heller ikke inn på setup-menyen slik at jeg får satt i gang oppgraderingen på nytt. Forsterkeren reagerer på skifte av kilde og regulering av volum, men det hjelper jo lite når det ikke kommer hverken lyd eller bilde fra den. Noen som har noen gode tips til hva jeg bør gjøre. Frykter jeg må sende den fra meg, og da kan jeg vel angre på at jeg kjøpte den fra Netshop...... God damn
    Jeg har oppgradert min 2 ganger, senest i dag, uten problemer...
    Har du koblet fra strømmen på den? Og la den stå noen timer?
    Send en mail til HK i Sverige eller Danmark...de kan nok hjelpe deg :-)
    Lykke til...
    Og du la bare over .bin filene på memory sticken din?
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var trist å høre. Håper det ordner seg.
    Oppgraderte min og det gikk helt fint.

Har et spørsmål i samme slengen om noen vet. Er AVR 360 ARC kompatibel?
    Har arc på min hdmi utg. 2 på samsung pc63c7705. Det vil si lydretur.

Newcomer erlendby sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fungerte uten problem forrige gang hos meg også. La bare over .bin-filene ja. Har sendt mail, så da får vi se hvordan det går.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •