Pure Direct på HK AVR 260

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pure Direct på HK AVR 260

Noen som vet om Harman/Kardon AVR 260 har Pure Direct funksjon? I såfall hvordan får jeg aktivert den? Holder det å slå Audio Effects, eller bruker feks L/R på mulitchannel input å ha direkte signalgang til forsterkertrinnet?

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har denne selv og er ganske sikker på at den ikke har pure direct eller lign.
    i og med jeg nesten kun bruker den til film/xbox så har jeg ikke brydd med med å sjekke det ut.
    Stereo: Yamaha RX-v773, Emotiva XPA-2, JBL Studio L890, LC2, LG 65", Xbox One S, Chromecast, Sonos
    Kino: Yamaha RX-V 781, JBL Studio L880, L820, LC2, XTZ 12.17, Velodyne CHT-12Q, Xbox One X, LG 65", Sonos, MediaPc, Chromecast

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sjekket manualen?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde selvølgelig sjekket manualen, men tydligvis ikke nøyaktig nok. Er ingen ting som heter Pure Direct eller lignende, men etter å ha gått igjennom perm til perm nå fant jeg dette:

NOTE: The 6-/8-Channel Inputs pass the incoming signals directly to the volume control, without digitizing or processing them. Configure the bass management settings (i.e., speaker size, delay and output level) on your source device to match the settings programmed using EzSet/EQ, which may be viewed using the Speakers Setup menu (see Advanced Functions section). Consult the owner’s guide for your multichannel player for more information.

Så takk for tipset

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •