MCACC TRÅDEN (PIO sin RK) Nå med sub EQ - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7
Viser resultater 121 til 122 av 122
    Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,661
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Audiofil Vis post
    kan man lagre all chj adjust på preset 1 og en av de andre måtene å sette opp kalibreringen på preset nr 2 osv....Eller vil Pioneer endre til den sist brukte kalibreringen når det kommer til all chj adjust instillingene?
    Det kan man ja .
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da er endelig sc-lx88 i hus og jeg har kjørt en full pro autokalibrering, Den man kommer rett inn på når man stapper inn målemic. testet alle de 3 ulike høytaleroppsettene. så langt så vel
    Jeg tenkte denne gangen at jeg også skulle begi meg inn på de manuelle pro kalibreringene Her kan man jo velge litt settinger i forhold til den auto pro kalibreringen..

Er det slik at manuel pro kommer i tilegg til den auto pro man nettopp har fullført?
    Er jo stort sett eq professional man kan gjøre litt på manuelt.
    reverb measurement og anvanced eq setup.

Her kan man velge litt ulike ting....Først reverb measurement , bør man kjøre kalibrering av den med eller uten eq, man har jo valg.

også på eq professional, Hvordan vet man hvor mange ms time position skal stå på?
    og skal standing wave stå av eller på når man kalibrerer dette.
    jeg går ut fra at innstillengene er ulike i ulike stuer , men jeg klarer liksom ikke å forstå hvordan jeg skal vite hva instillingene skal stå på her.

Takk for svar.

Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •