Yamaha RX-V665 kraftig nok? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skal gå utmerket å drive høyttalerene med 665.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Hvor finner jeg disse målingene?
    Husker ikke. Det lå et utklipp i en tråd her for en tid tilbake. Det var bare HK som leverte de de oppgav i effekt. 663'en fungerer greit, men den blir presset når det blir høyt og det er ikke pent.

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Husker ikke. Det lå et utklipp i en tråd her for en tid tilbake. Det var bare HK som leverte de de oppgav i effekt. 663'en fungerer greit, men den blir presset når det blir høyt og det er ikke pent.
    Jeg har ennå ikke opplevd at min receiver har hørt presset ut heldigvis. Høyt og pent så langt. Skulle jeg ønske å blåse hodet av meg velger jeg sannsynligvis ikke noen receiver. ;-)

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det geniale med denne er jo at den har PRE out og det meste av funksjoner til ingen penger. (gikk for 1990,- hos netshop) Den er svakere enn 663, men ingen recievere under 10k i nypriss er egentlig "sterke nok" så det er ikke noe stort minus spar til en Emotiva UPA-5/7, overgår alt av recievere

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hdmi 1.3 - 1.4

Vurderer å kjøpe denne reciveren selv, pris ny kr 2500,- Ser at den har HDMI 1.3, noen som vet om den kan oppdateres til 1.4, 1.3 støtter vel ikke 3D og 2 veis lyd tilkoblet TV? Lefdal kunne fortelle meg at leverandøren av Monster Cables sa at det ikke var noe forskjell på HDMI 1.3 og 1.4??? Veldig takknemlig for svar

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Jeg har ennå ikke opplevd at min receiver har hørt presset ut heldigvis. Høyt og pent så langt. Skulle jeg ønske å blåse hodet av meg velger jeg sannsynligvis ikke noen receiver. ;-)
    Det kommer jo an på hvilke høyttalere man har og hvor høyt man spiller. Min 663 fungerte fint på film og musikk, men manglet det lille ekstra når jeg av og til ville spille grisehøyt. Bruker effekt i tillegg nå.

Active mfufu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Figaro
    Vurderer å kjøpe denne reciveren selv, pris ny kr 2500,- Ser at den har HDMI 1.3, noen som vet om den kan oppdateres til 1.4, 1.3 støtter vel ikke 3D og 2 veis lyd tilkoblet TV? Lefdal kunne fortelle meg at leverandøren av Monster Cables sa at det ikke var noe forskjell på HDMI 1.3 og 1.4??? Veldig takknemlig for svar
    Uten at jeg tør si det sikkert, det er mulig de mente at det ikke er forskjell på kabelen til HDMI 1.3 og 1.4. HDMI er jo datapakker... Det er nok der det ligger ville jeg tippe

EDIT:
    Men når det er sagt så ser det ved nærmere søk på internet ut som det ikke er noe entydig svar på det. Ref denne linken:
    HDMI :: Manufacturer :: HDMI 1.4 :: FAQ for HDMI 1.4
    Her står det også at en enhet som støtter HDMI 1.3 "sansynligvis" ikke er mulig og oppgradere til HDMI 1.4.... les og tolk selv

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mfufu
    Uten at jeg tør si det sikkert, det er mulig de mente at det ikke er forskjell på kabelen til HDMI 1.3 og 1.4. HDMI er jo datapakker... Det er nok der det ligger ville jeg tippe

EDIT:
    Men når det er sagt så ser det ved nærmere søk på internet ut som det ikke er noe entydig svar på det. Ref denne linken:
    HDMI :: Manufacturer :: HDMI 1.4 :: FAQ for HDMI 1.4
    Her står det også at en enhet som støtter HDMI 1.3 "sansynligvis" ikke er mulig og oppgradere til HDMI 1.4.... les og tolk selv

Takk for svar:-D Du har nok rett ang kablene. Eller stemmer det nok det som linken du la her ref til, det er både hardware- og software oppdatering som er forskjell på 1.3 og 1.4 Blir nok å gå for en 1.4 reciver isteden:-D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •