Har sett meg ut to greie kandidater for alt-i-ett-hjemmekino-oppsett...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har sett meg ut to greie kandidater for alt-i-ett-hjemmekino-oppsett...

Som overskriften sier, så skal jeg kjøpe meg ett blue-ray-anlegg ene rommet.. Begge to skal ha fått gode tilbakemeldinger... Og de er vel ikke så langt fra hverandre i ytelse og størrelse... Eksemplene jeg har tatt, er fra en nettbutikk som kjører gode priser på de, men hvilke av disse to mener folket er greiest?

1.http://www.multihandel.no/index.php?...mart&Itemid=26

2.http://www.multihandel.no/index.php?...mart&Itemid=26

LG's anlegg har fått mye skryt, og har også enkle muligheter for veggmontering av høyttalere.......... Men som sagt... Noen som har noe innspill?

Håper dette falt under rette kategori, da vi ikke har egen for slike småanlegg..

Det er også åpent for tips om andre tilsvarende, men er avhengig av minst to HDMI inn, noe disse har... Og jeg vet at Lganlegget kan kjøre bl.a. annet MKV via usb, noe jeg ikke er sikker på om Samsungs klarer.....

Takker og bukker

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fantastisk.... Ikke ett svar

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Har hørt denne Samsung pakken og det låter helt hreit for og være en kompaktsystem. Vil ikke si at det låter helt fantastiskt, men er relativt bra iforhold til prisen.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar.... Jeg fikk prøvehøre LGs modell, og den låt overraskende bra... OG i dag kom den på knalltilbud på komplett for 4990.- så da var det bare å slå til... De har endelig begynt å komme med HDMI-innganger også nå, så da blir det tuneren og en ekstern, sonefri blue rayspiller som får benytte de.... Blir som sagt uvant etter å ha hatt ca 200kg med høyttalere på stua, men nedprioriterer volum i denne omgangen.... Høyttalerne er så lite dype som 3 cm, så de skal på vegg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •