Forsterker og frontsett, bud - 5,6000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Forsterker og frontsett, bud - 5,6000,-

Hei,
    Trenger forslag til kjøp av Forsterker og fronthøytalere. Systemet skal brukes til tv-titting og musikk - surround/heimekino er ikke en prioritet no, men ønsker at forsterkeren er såpass at vi kan utvide med surround høytalere etc når økonomien tilsier det. Budsjettet er på opp imot 6000kr.
    Har forstått det sånn at man bør legge pengene hovedsaklig i forsterker - så kan man bygge ut med bedre og bedre høytaler og eventuellt surround høyt etter kvert?

Har kikket litt rundt, men det er jo en jungel. Eg må ha på plass noe skikkelig, og det kjappt, for kjerring truer med å kjøpe en lydplanke!
    Denne:Bedre TV-lyd i stua - Lyd og Bilde

Så, noen som har forslag til forsterker og fronhøytalere til denne prisen? En annen detalj, det må være lagervare som kan leveres til Bergen innen neste Fredag! - Dvs jeg må bestemme og bestille iløpet av helga!

Venter spent på svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer for den der ja .

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk!
    Mye snacks på den nettsiden der!

I denne pakken, hvor mye ekstra betaler man for bakhøytalere og centeren liksom? I utgpkt kunne eg tenkt meg å legge pengane i forsterker og fronthøytalere/sub nå, så heller utvidet med bakhøytalere etc når økonomien tilsier det.
    Holder på med et riveprosjekt i stua og det neste halvåret, så oppmontering av bakhøytalere er ikke aktuellt i nærmaste fremtid uansett.. Så, fins det pakker med forsterker, fronthøytalere og eventuellt sub som jeg kan få til denne prisen.. ?
    Som sagt, i første omgang vil det være musikk og litt tv det skal brukes til - så får surround og heimekino komme etterkvert ( så lenge eg har kjøpt en forsterker som takler det )

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •