Hvilken utgang til høyttaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken utgang til høyttaler

Har et helt idiotisk spørsmål. Har bestilt en Onkyo TX-SR608, til denne skal eg benytte to stk Dantax P-2500 høyttalere. Skal kun bruke disse to inntil videre. Lurer på hvilken kanal skal disse kopples til? fram eller bak hyttaler utgangen, eller spiller dette ingen rolle? Som dere skjønner er eg helt nybegynner innen dette så tips og råd mottas med takk.

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av web
    Har et helt idiotisk spørsmål. Har bestilt en Onkyo TX-SR608, til denne skal eg benytte to stk Dantax P-2500 høyttalere. Skal kun bruke disse to inntil videre. Lurer på hvilken kanal skal disse kopples til? fram eller bak hyttaler utgangen, eller spiller dette ingen rolle? Som dere skjønner er eg helt nybegynner innen dette så tips og råd mottas med takk.
    Det finnes ingen dumme spørsmål, di fleste har vært inne i samme siuasjon selv.

Du kobler høyttalarne dine på frontkanalen på din reciver. Kablene du skal bruke har pluss og minus ledere så da kobler du pluss (rød) på pluss og minus (sort) på minus.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og, kan nevne på baksiden av receiver så står det "FRONT L-R", der skal du koble deg inn. L for venstre høytaler og R for høyre høytaler.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for hjelpen