Tikking fra ONKYO TX-SR608

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tikking fra ONKYO TX-SR608

Har en måned gammel ONKYO TX-SR608 som har begynt å tikke. Er samme lyden som det hender kommer når det er lyd-(?) eller video(?)signalbytte fra kilden til forsterkeren. Men dette er en jevn tikking som ikke gir seg før forsterkeren skrus av uavhengig om det er film, spill eller tv som gir signal. La merke til det først i dag og den har blitt godt brukt. Er dette noe som kan ha med vifte eller varme å gjøre? Hender den blir stille noen sekunder før den tikker videre. Men har ikke hatt mulighet til å la den avkjøle seg før jeg hører igjen. Hvis det ikke er noe enkel løsning så sender jeg den bare tilbake. Men kjipt uten forsterker. Venta lenge på den så kjedelig at det skal være noe tull så fort.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er muligens viften. Det er flere som har kommentert vifteulyder i den offisielle AVS-tråden. Rådene i den tråden er å olje/skifte ut viften, eller å returnere den.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker. Lest igjennom noen sider og er nogenlunde sikker på at vifta har tatt kvelden (før det har gått en måned!). Men siden den er såpass ny så er det bare å sende den rett inn tenker jeg i stedet for begynne å åpne forsterkeren. Ser jeg for meg at kranglete butikk/fabrikk kan mase om brudd på garanti, osv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •