Problem med Onkyo tx-nr807

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer LoBo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Bodø
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med Onkyo tx-nr807

Jeg ser ingen sted på forsterkeren hvor man kan stille høytalerene fra Large til Small. Jeg har sett i gjennom all funksjonene. Jeg lest bruksanvisningen mange ganger. Det eneste stedet jeg ser jeg kan gjøre det, er på min dvd spiller, Denon dvd-3930. Men, det går ikke ann og bytte de fra Large som de står på nå til Small som jeg vill.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LoBo
    Jeg ser ingen sted på forsterkeren hvor man kan stille høytalerene fra Large til Small. Jeg har sett i gjennom all funksjonene. Jeg lest bruksanvisningen mange ganger. Det eneste stedet jeg ser jeg kan gjøre det, er på min dvd spiller, Denon dvd-3930. Men, det går ikke ann og bytte de fra Large som de står på nå til Small som jeg vill.
    Meny, speaker settings, speaker configuration. altså meny 2.2 mener jeg på.

da skal du kunne velge fullband, 40,60,80 etc, subwoofer on/off, evt doublebass dersom fronter er fullband

-bør være ganske lett å finne frem dette i bruksanvisning, og menyen er relativt lett forståelig, ettersom du skal innpå speaker settings for å endre på nettopp speakers setting.. :-)

Newcomer LoBo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Bodø
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk, men jeg visste om det stedet. Jeg ser ingen sted der jeg kan velge mellom Large eller Small på Frontene. Jeg har de på 80 HZ.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LoBo
    Ok, takk, men jeg visste om det stedet. Jeg ser ingen sted der jeg kan velge mellom Large eller Small på Frontene. Jeg har de på 80 HZ.

da blar du nedover til du kommer til fullband. da er de large.

når du uthever f.eks front som du har i large, og blar nedover kommer du f.eks 60,40,Fullband. Fullband er da Large selvsagt, og alt annet er Small.

Newcomer LoBo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Bodø
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,901
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av c-v
    da blar du nedover til du kommer til fullband. da er de large.

når du uthever f.eks front som du har i large, og blar nedover kommer du f.eks 60,40,Fullband. Fullband er da Large selvsagt, og alt annet er Small.
    Det hørtes krøkkete ut :-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •