Reciver for BOSE ACOUSTIMASS® 15 home cinema speaker system

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reciver for BOSE ACOUSTIMASS® 15 home cinema speaker system

Hei som tittel tilsier lurer jeg på hvilke reciver som er best egnet BOSE ACOUSTIMASS® 15 home cinema speaker system?

Prisklasse, maks 10k.

Samt hva er best i 5k klassen?

Har Xbox360, Nintendo Wii, HDPVR dekoder(Get) samt vil nok i fremtiden skaffe meg en Blueray spiller også.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dårlig med svar/kunnskap her :P

Moderator kan stenge eller slette denne tråden ettersom jeg har skaffet meg en reciver.

Hvis det er av interesse valgte jeg en Yamaha Sourround reciver RXV1065B. Yamaha lager veldig finfint lydbilde, varmt og godt - det er fint sammen med Bose.

Bose har en tendens til å høres "kaldt" ut, altså, flott til film, musikken høres veldig "presis" ut, så å pare den med en Yamaha er egentlig knall.

Onkyo er litt i begge leire når det gjelder musikk, 50/50 kaldt varmt.

Ikke veit jeg helt hva han mente med det, men det er kanskje andre som forstår det bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Onkyo TX-SR608

Jeg har kjøpt inn samme høytalerpakke og trenger forsterker. Noen som har erfaring med Onkyo TX-SR608 og BOSE® ACOUSTIMASS® 15?

Denne har fått mye skryt, er bra oppdatert ift dagens formater, og ikke minst billig!

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BOSE er skjellsord her inne så det er nok lite hjelp å få.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larslars
    Jeg har kjøpt inn samme høytalerpakke og trenger forsterker. Noen som har erfaring med Onkyo TX-SR608 og BOSE® ACOUSTIMASS® 15?

Denne har fått mye skryt, er bra oppdatert ift dagens formater, og ikke minst billig!
    Gratulerer!

Jeg har ingen erfaring med Onkyo TX-SR608 og heller ingen andre Onkyo produkter, men han som solgte meg BOSE® ACOUSTIMASS® 15 hadde personlig god erfaring med Onkyo.

Selv gikk jeg for en Yamaha RXV1065B etter anbefaling av en god venn som har greie på lyd og er kjempe fornøyd med den!

Sett av produkt info på Onkyo TX-SR608 ser den bra ut og den er ikke altfor dyr heller Go4it...

Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    BOSE er skjellsord her inne så det er nok lite hjelp å få.
    Hvorfor er BOSE et skjellsord her???????????? Hva har folk i mot BOSE? Det er da et ypperlig annlegg.

Jeg er nå veldig fornøyd med det! Den tar liten plass samt gir utrolig bra ytelse.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olekr84
    Gratulerer!

Jeg har ingen erfaring med Onkyo TX-SR608 og heller ingen andre Onkyo produkter, men han som solgte meg BOSE® ACOUSTIMASS® 15 hadde personlig god erfaring med Onkyo.

Selv gikk jeg for en Yamaha RXV1065B etter anbefaling av en god venn som har greie på lyd og er kjempe fornøyd med den!

Sett av produkt info på Onkyo TX-SR608 ser den bra ut og den er ikke altfor dyr heller Go4it...

Hvorfor er BOSE et skjellsord her???????????? Hva har folk i mot BOSE? Det er da et ypperlig annlegg.

Jeg er nå veldig fornøyd med det! Den tar liten plass samt gir utrolig bra ytelse.
    Jeg har BOSE selv og har alltid vært fornøyd, men bare søk på det her så får du se.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for innlegg! Valget faller nok på Onkyo tenker jeg, tre tusen for en slik forsterker er jo gi-bort-pris

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •