Onkyo TX-SR608 - DTS support?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo TX-SR608 - DTS support?

Hei folkens - muligens jeg kunne ringt Onkyo produktsupport - men jeg prøver heller dere!

Etter å ha sjekket flere kilder virker det som om TX-SR608 kun støtter DTS-HD Master Audio? Sjekk her på Onkyo USA sin side

Jeg er vant til å kjøre "bit-stream" fra ps3 / pass-through fra pc isf. PCM for å få opp DTS/DD logo - men det kan jo hende at DTS-HD Master Audio også støtter god gammeldags DTS?

Håper dere kan gi meg et par tips før jeg bestiller Onkyo TX-SR608!

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo se side 32 og 34 i manualen f.eks. http://filedepot.onkyousa.com/Files/...6e4d5b1d3ea1e6
    Selvfølgelig støtter den DTS og DD.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,884
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av SliM3
    Hei folkens - muligens jeg kunne ringt Onkyo produktsupport - men jeg prøver heller dere!

Etter å ha sjekket flere kilder virker det som om TX-SR608 kun støtter DTS-HD Master Audio? Sjekk her på Onkyo USA sin side

Jeg er vant til å kjøre "bit-stream" fra ps3 / pass-through fra pc isf. PCM for å få opp DTS/DD logo - men det kan jo hende at DTS-HD Master Audio også støtter god gammeldags DTS?

Håper dere kan gi meg et par tips før jeg bestiller Onkyo TX-SR608!
    Det står jo alle de lydformater du måtte ønske i reklamen for Onkyoen....men de reklamerer såklart mest for HD....og som alle andre så tar den begge HD formatene...
    og alle de vanlige....:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Du kan jo se side 32 og 34 i manualen f.eks. http://filedepot.onkyousa.com/Files/...6e4d5b1d3ea1e6
    Selvfølgelig støtter den DTS og DD.
    Åååå. Beklager folkens - RTFM gjelder over alt. Skammer meg over at jeg ikke søkte gjennom PDF'en med en gang, blei bare så frustrert over manglende info på produktweb.
    My annen "artig lesing" i manualen:
    In Europe, using banana plugs to connect speakers to an audio
    amplifier is prohibited.

Ser ut som om TX-SR608 kommer til å bli en fin(og rimelig) erstatning for min over 5 år gamle NAD T750 og enda eldre B&W6-series 5.1 anlegg :-D

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,884
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av SliM3
    Åååå. Beklager folkens - RTFM gjelder over alt. Skammer meg over at jeg ikke søkte gjennom PDF'en med en gang, blei bare så frustrert over manglende info på produktweb.
    My annen "artig lesing" i manualen:
    amplifier is prohibited.

Ser ut som om TX-SR608 kommer til å bli en fin(og rimelig) erstatning for min over 5 år gamle NAD T750 og enda eldre B&W6-series 5.1 anlegg :-D
    amplifier is prohibited.

Det skjønner jeg godt...banan blir så klissete etter hvert....mine bananplugger er laget av gull...holder mye lengre og er uten skall :-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

De siger man kan bruke en spade, det har jeg prøvd og den passer ikke.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •