Lyden ble borte !?!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lyden ble borte !?!

Har en HK 2550 som funka helt ok intill i går da lyden plutselig forsvant. Etter mange timer i går klarte jeg til slutt å få lyd i høytalerne, men bare i souround off og i analog modus.

Om jeg prøver andre valg enn souround off kommer ikke lyd....og like dan om jeg prøver annet enn analogt, blir det stilt.
    Kjøpte ny digital kabel fra Proson, men ingen forskjell.

På HIFI Senteret mener de at softwaren har tatt kvelden.....har noe her på forumet vært ute for det samme?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Hadde en Onkyo receiver en gang. Den tok inn radio via kabeltv nettet.
    Så slo lynet ned i den. Etterpå virket kun stereoforsterkeren i den, dvs det digitale kretskortet med Dolby kretsene og digitale inngangene var dødt. Virker som om den analoge delen i forsterkerene tåler mer transienter fra lyn. Hos meg virket også kun analoge innganger.

Forsterkeren var tre år gammel, fikk fikset det gratis på reklamasjonsretten.Du bør ikke nevne for mye om lynskade hvis du leverer den inn, pga reklamasjonen dekker normalt ikke dette.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepps. ca 50% av alle hk eiere. inkl meg, første og siste :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lite med lyn og torden i trondheim i går, men takk for svar. Det ene øyeblikket spilte den OK og i det neste var alt dødt.

Det er ille greier hvis 50% av alle HK har det problemet.....gjør meg betenkt....

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har en HK4550 og har opplevd i det siste at det ikke kommer lyd når jeg switcher til en kanal (dvd/cd/tv etc), men etter litt switching litt fram og tilbake så kommer det lyd... ser ikke ut til å spille noen rolle om det er stereo eller dolby jeg bruker... Er jo en smule irriterende! :-(

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat det samme skjer på min HK 2550 også....pluss en dl andre rare ting. Skal levere min inn til sjekk i dag hos HIFI kjeden, de mente det var feil med softwaren utifra det jeg fortalte dem i går...som sagt irriterende.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •