Yamaha rx-v1500 trøbbel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha rx-v1500 trøbbel

Heisann! Har lest mye på dette geniale forumet! Fullstappet av god info!

Er ganske nybegynner her og sliter da veldig med min Yamaha rx-v1500.. Har hatt den i 5-6 år vil jeg tippe...

Har tidligere bare brukt den på 2-4 høyttalere, hvor jeg da koblet i A og B utgangene.. Nå har jeg lyst til og bruke potensialet litt mer, så gikk da til anskaffelse av et surround sett ifra FLH samt en 12" aktiv sub ifra JBL.

Nå har jeg koblet opp alt slik jeg tror det skal være, får lyd i frontene, center og sub, men bakhøyttalerene vil ikke være med i det hele tatt! De er ikke med i menyen når jeg kjører en slik skurre test heller.. Synes selv meny osv på receiveren er helt noldus, men det kan nok skyldes mye at jeg aldri har satt meg skikkelig inn i den, noe jeg prøver og gjøre nå

Har lest alt jeg kommer over ang. denne forsterkeren her på forumet, men finner ikke noe som omhandler de problemene jeg sliter med..

Ser noen nevner en funksjon som heter Pure Direct som visstnok skal gi en veldig fin lyd for musikk avspilling, men hos meg blir da alt veldig "flat" og på langt nær så dypt og fint som andre alternativer.. Har jeg da koblet eller stilt inn noe feil ?

Ser også at noen snakker om PLII, da skal visstnok alle tilkoblede enheter spille, hvor finner man denne funksjonen ? Ikke noe slikt hverken på fjernkontroll eller receiver..

Ble mye spørsmål på en gang dette, håper noen har klundret med dette før meg hehe

Mvh
    Kenneth S Henie

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bump!

Ingen som kan hinte meg i riktig retning på noe av dette altså ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •