Anbefalninger til ny reciver - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har nå lagt inn bud på receiveren over. Vurderer også SC-LX72 fra Pioneer på tilbud fra Soundgarden til 10.000,- Dette må vel være en meget god pris?

Men har ingen erfaringer med Pioneer. Noen som har erfaring med Pioneer VS Onkyo? Skal pares opp med et JBL LS surroundset.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vincleif
    Har nå lagt inn bud på receiveren over. Vurderer også SC-LX72 fra Pioneer på tilbud fra Soundgarden til 10.000,- Dette må vel være en meget god pris?

Men har ingen erfaringer med Pioneer. Noen som har erfaring med Pioneer VS Onkyo? Skal pares opp med et JBL LS surroundset.
    LX 72 til 10 k er et knallkjøp hvertfall!
    Det er en kongeforsterker,som driver det meste av høytalere,og den er en av få recievere som faktisk holder hva den lover når det gjelder watt - masse krefter i alle kanaler samtidig!
    Og i tillegg til krefter,så spiller den nydelig - hvertfall etter mine ører,og den trekkes frem som det beste valget,hvis musikk står i fokus!
    Når det gjelder film,så mangler den muligheten for høydekanaler i front,hvis det betyr noe for deg?

Hadde jeg hatt pengene,så hadde jeg valgt den - helt klart!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for utfyllende svar!

Kanaler i høyden er nok ikke aktuelt. Jobber nok på grensen med hva jeg får lov til å ha i stua uansett :P

At de er gode til musikk er jo et enormt pluss. Skal høre med Soundgarden om de har en jeg kan lytte på.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har du et bra kjøp...
    Pioneer SC - LX 71 Reciver - FINN Torget
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •