Denon AVR-2310 - noe vits med sluttrinn?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon AVR-2310 - noe vits med sluttrinn?

Hei,

jeg har pr. i dag en Denon AVR2310, B&W CM1 og B&W ASW608. Ingen center, bare tøys bak. Altså primært et stereooppsett med litt surround.

Nå bruker jeg en Adcom GFA-535 mkII som effekttrinn, men har begynt å lure på om dette er noe vits - det er jo en gammel forsterker, og Denonen har fått mye god omtale for lydkvalitet.

Så; før jeg begynner å koble om og styre; tror dere det har noe for seg med separat sluttrinn her?

Intermediate Neo83 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Ændal
    Poster
    680
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel bare å teste det 8)
    Da jeg testet mine DM683 på 2310, ble det ikke mye forskjell.
    Kanskje en liten anelse mindre trøkk i bunnen. Men ikke noe betydelig, og CM1 vil vel være en mye lettere last en DM683

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kvasbo
    Hei,

jeg har pr. i dag en Denon AVR2310, B&W CM1 og B&W ASW608. Ingen center, bare tøys bak. Altså primært et stereooppsett med litt surround.

Nå bruker jeg en Adcom GFA-535 mkII som effekttrinn, men har begynt å lure på om dette er noe vits - det er jo en gammel forsterker, og Denonen har fått mye god omtale for lydkvalitet.

Så; før jeg begynner å koble om og styre; tror dere det har noe for seg med separat sluttrinn her?
    Du må nesten bare teste og se om du opplever noe forskjell. Men da du bare har to kanaler som skal drives med reciveren så er det godt mulig du klarer deg helt fint. Jeg bruker faktisk en proson 2050 som forsterker nå, og mine ikon6 har fått nytt liv. Aldri opplevd så mye bass fra ikon før. Ny verden som åpnet seg.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •