reciever til klipsch rx-35 serie

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

reciever til klipsch rx-35 serie

Hei. Jeg skal oppgradere kinoen min noe og trenger i den forbindelse noen tips. Jeg har ikke fulgt med i lydogbilde-verden de siste årene så er ganske utdatert på den fronten.
    Jeg har nå klipsch rf\rb\rc 35 og SVS pb10 koblet til en Marantz SR7500. Hovedgrunnen til at jeg oppgraderer er for å få hdmi fra forsterker til htpc\xbox360\Blueray til prosjektor
    Det jeg lurte på er hva jeg burde kjøpe til disse høytalerne. Prisklassen min er opptil 7-8000 tenker jeg men dersom det er mulig med noe billigere og evt. bruke marantzen i tillegg er jeg åpen for det også.

Så, hva mener ekspertene? Setter pris på tips for jeg har som sagt ikke fulgt med på markedet på endel år desverre.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av utepils
    Hei. Jeg skal oppgradere kinoen min noe og trenger i den forbindelse noen tips. Jeg har ikke fulgt med i lydogbilde-verden de siste årene så er ganske utdatert på den fronten.
    Jeg har nå klipsch rf\rb\rc 35 og SVS pb10 koblet til en Marantz SR7500. Hovedgrunnen til at jeg oppgraderer er for å få hdmi fra forsterker til htpc\xbox360\Blueray til prosjektor
    Det jeg lurte på er hva jeg burde kjøpe til disse høytalerne. Prisklassen min er opptil 7-8000 tenker jeg men dersom det er mulig med noe billigere og evt. bruke marantzen i tillegg er jeg åpen for det også.

Så, hva mener ekspertene? Setter pris på tips for jeg har som sagt ikke fulgt med på markedet på endel år desverre.

først av alt, jeg er ingen expert men har ett par forslag
    jeg ville anbefalt kanskje en marantz receiver hvis du liker klangen slik som jeg på klipsch, ellers kan du jo gå for en rimelig receiver med pre out , f.eks onkyo og en emotiva effekt forsterker?
    Emotiva Audio: Audiophile Quality Multi Channel Amplifiers, Stereo Preamplifiers, Audio/Video Processors, and Award Winning Speaker Systems At Direct Prices
    er veldig ukomplisert å handle derfra og man får masse,MASSE for pengene

håper dette kan ha vært til litt hjelp

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er medlem på Facebook, og jeg i Klipsch-gruppa der. Jeg spurte FB-ansvarlige om hva de bruker i utvilkingen, og de bruker bla. Yamaha og Denon.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar. Er forsåvidt godt fornøyd med klangen med marantzen men jeg har ikke allverdens å sammenligne med. Er det på noen måte mulig å bruke marantzen jeg har sammen med en ny forsterker med hdmi?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •