Stereoforsterker til Focal Chorus 826v

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Stereoforsterker til Focal Chorus 826v

Da høyttalerene mine fremover kommer til å bli brukt i rent stereooppsett vurderer jeg å skaffe meg en ren stereoforsterker til høyttalerene mine.

Noen som har forslag til en god forsterker (gjerne brukt) i prisklassen 0-10000,-?

Nå er dette hentet fra Von Schweikert høyttalertesten til Ambiance men beskriver godt hvilken lyd jeg er ute etter:
    "Personlig er jeg glad i hurtig/tørr bass og en mellomtone som er frampå og på hugget. Diskanten må være avrundet og detaljert uten at man sitter å gjesper og ting blir kjedelig. Masse luft og stort lydbildet setter jeg stor pris på."
    Nå er det jo begrensninger hva bare en forsterker får til men det blir kanskje et skritt på veien

Bor grisgrendt rent hifi-messig så jeg har nesten ikke mulighet til å prøvelytte på noe som helst egentlig. Er et elkjøp her med en Abrahamsen stående og thats it
    Kan jo kjøpe den og levere den tilbake bare for å prøvelytte litt for referanse 8)

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tidligere lest her at Rotel skal være en bra match til Focal.
    Åpen for forslag. Kan mikse og matche for- og effektforsterkere hvis noen har gode erfaringer å komme med.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortsetter monologen min her

Noen som har noe å utsette på denne komboen (kom over den på finn).
    Cambridge er ifølge Focal-tråden på Avsforum en ganske grei match. Ikke noe om Vincent der så langt jeg har lest men den ser jo grei ut på papiret og diverse tester...

Vincent SA-31

og Cambridge Audio Azure 840E

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •