Andersson RB-100 mangler lyd fra Ps3 via hdmi

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Andersson RB-100 mangler lyd fra Ps3 via hdmi

Halloen
    I sist uke tenkte eg og oppgradere lyden hjemme, og ut fra ei ellers tom lommebok klarte eg kjøpe meg eit heller billig hjemmekino annlegg av typen
    Andersson RB-100+Ophelia II 5.0 høyttalerpakke med kraftig receiver! - LYD OG MUSIKK - Hjemmekino - 5.1 hjemmekinosystem - Høyttalere og receiver
    Nå har ikkje eg mye greit på slike ting, men fant playstation i teksten samt hdmi så tenkte denne er flotters.
    Nå kom denne igår eg har fått satt opp alt, men har 1 problem. Eg får ikkje lyd fra ps3 til høytalere, har koblet sammen ps3 til Andersson RB-100 (Andersson RB-100 Prisgunstig 5.1 hjemmekinoreceiver! - LYD OG MUSIKK - HiFi komponenter - Forsterker - Hjemmekinoreceiver) med hdmi og hdmi til tvn, får bilde og lyd fra tv, men som sagt så er det ingen lyd fra høytalere selv om alt går gjennom forsterkeren :cry:
    Kan jo og si at eg har satt lyd fra ps3 til og kjøre på hdmi og settings der på automatic.

Noen som har noen forslag?
    Må eg kjøpe noe ekstra kansje?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Receiveren sender bare hdmi-signalet videre til TVen. Ingen dekoding av lyd. Du må bruke en optisk kabel fra PS3 til receiveren. Altså ingen HD-lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    aw, jaja får kjøpe meg ein kabel på clas olson imorgen da, bedre en lyd bare fra tvn uansett

takker mye for svar :roll:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •