Ny receiver til Dali Evidence 870

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    557
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny receiver til Dali Evidence 870

Hei. Jeg er ute etter en ny receiver til mine Dali Evidence 870, ikke for å oppgradere, men for å prøve noe nytt. Jeg har nå evidencene som fronter og Ikon w2 som bakhøyttalere, men saken er at jeg liker lyden fra bakhøyttalerne så vanvittig mye bedre enn den lumpte lyden fra evidencene (diskanten ikonene gir er jo til å forelske seg i). Så istede for å bytte ut frontene til Ikon 7 eller 8 vil jeg heller prøve meg på en ny receiver. Receiveren jeg har nå er en Denon 3805 og jeg fikk et tips om at denon ikke er fult så glad i old-school seriene til dali som den er i de nye, jeg håper derfor at jeg kan bli mer glad i evidencene med en ny receiver.

Effekttrinn er ikke en mulighet helt enda, jeg prøver å selge den jeg har og kjøpe noe på bruktmarkedet til ca. samme prisen. Budsjettet blir da det rundt 10-15000kr, det max 5 år gamle receivere kostet da de var nye.

Jeg har snuset borti både nad og Marantz (Har hatt marantz før og var fryktelig glad i det), men er åpent for annet. Jeg lurer også på hva Emotiva har å si til disse høyttalerne (planen er å kjøpe et emotiva effekttrinn når jeg blir rik).

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    557
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det ingen som kan hjelpe meg her?