Yamaha RX-V663 - Problemer med iPod docking

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha RX-V663 - Problemer med iPod docking

Hei

Jeg har en Yamaha RX-V663 forsterker som jeg kjøpte for en stund siden. Har lenge tenkt på å få musikken min digitalt, og har nå gått til anskaffelse av en iPod classic 120 GB, kjøpt for noen uker siden. Tanken var å koble denne iPoden gjennom yamaha sin iPod-docking stasjon, for å få et enkelt og bra brukergrensesnitt på tv'en hvor jeg kan vise musikk (coverflow) og bilder/ videoer. IMIDLERTID, så fungerer dette tvert om ikke i det hele tatt. Får opp en brukergrensesnitt som ser ut som det kommer fra 1980-tallet. Alt er svart/ hvitt.

I følge denne reviewen så skal det gå an med min forsterker å få bilder og video på skjermen (hvis man har visse iPoder, som jeg antar vil si de nyeste versjonene, noe jeg har).

UltimateAVmag.com: Yamaha RX-V663 A/V Receiver

"With so many ways to acquire and store music other than optical discs, Yamaha has provided several options specifically for them. The YDS-11 Universal Dock connects an iPod to the AVR, allowing you to navigate the player's songs and playlists via the V663's remote control and onscreen display. Depending on the model of iPod, you can also view photos and movies on your video monitor."

Noen som kan hjelpe meg til å skjønne hvorfor det ikke går? Noen som har samme problem?

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har hatt samme kombo selv (RX-V663 og YDS-11 dock). Den svart/hvitt menyen ER slik, og den lar deg bare navigere i musikken på iPoden. Coverflow kan du glemme, likeså album covere. Om du vil se bilder & filmer, så må du styre dette direkte fra iPoden mens den står i docken. I menyen på iPod skrur du på video ut, blar deg frem til hva du vil se, trykker OK og så kommer bildet/filmen frem på TVen via docken.

En litt forhistorisk løsning som ser ut til å skulle bli bedre når neste generasjon receivere og docker kommer ut til høsten, 2010.

Jeg gav opp hele docking-styret og kjøpte en AppleTV istedet. Fungerer som en drøm.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •