Abrahamsen eller ECI5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Abrahamsen eller ECI5

Har invistert i Monitor Audio RX8. Skal invistere i ny forsterker og valget står mellom Abrahamsen V3 + V4 + V4 eller Electrocompaniet ECI 5. Spiller allt fra Rock til Country. Er opptatt av at lyden ikke blir for skarp/skjærende ved høyt volum. 8) Er det kanskje noen som har erfaring med disse forsterkerne.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lofot1
    Har invistert i Monitor Audio RX8. Skal invistere i ny forsterker og valget står mellom Abrahamsen V3 + V4 + V4 eller Electrocompaniet ECI 5. Spiller allt fra Rock til Country. Er opptatt av at lyden ikke blir for skarp/skjærende ved høyt volum. 8) Er det kanskje noen som har erfaring med disse forsterkerne.
    Nå har jeg ikke forsøkt noen av de integrerte til hverken Abrahamsen eller Companiet på MA, men jeg har prøvd V4, 2 stk brokoblet og direkte sammenlignet mot AW180 blokkene til Electrocompaniet. Svært likt på diskant og mellomtone, men Abrahamsen gruser Companiet i bassområdet.

Hvorvidt dette er likt på de integrerte vet jeg ikke, men en ting er ihvertfall sikkert, både Companiet og Abrahamsen er kjempematch med Monitor Audio.

Vil tippe du blir fornøyd uansett hva du velger. Den aller beste comboen vil jeg tro er V3 og 2 x V4 dersom økonomien tillater det.

Uansett lykke til i jakten:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Hei

Ser at Soundgarden selger ut noen demomodeller av ECI-5 for 15995, og det er jo et flott tilbud

mvh

Tom

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tomkve
    Hei

Ser at Soundgarden selger ut noen demomodeller av ECI-5 for 15995, og det er jo et flott tilbud

mvh

Tom
    Kjempetilbud på en av de beste forsterkerene der ute!!! . Den der frista på anlegg nr 2 faktisk . Om det der er demopris, og dem tjener fortsatt, ja da har dem god avanse ved fullpris .

EDIT: Mener ikke at den er ikke er verdt 28000kr! Fordi det er den, den konkurerer fint med amps som koster mer enn det også!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •