Hei!

Begynner å bli en stund siden jeg kjøpte meg et nytt stereoanlegg, men har enda ikke tatt meg tid til å skrive her for å få orden på "problemet".

Anlegget består av Onkyo SR-606, B&W DM602, og Cambridge DacMagic.

Har koblet DacMagic'en til PC'en, og Dac'en videre til forsterkeren via RCA-kabler, til CD-kategorien på Onkyo'en. Høyttalerene er selvfølgelig koblet til front speakers med vanlig billig-kabler til 35 kr meteren.

"Problemet" er at jeg bare kan velge Direct, Pure Audio, og Stereo som lydmoduser, når jeg ser i manualen at man kan velge mellom mange forskjellige.

Man skulle jo tro at de 3 forskjellige holder, men Direct og Pure Audio føler jeg blir litt for tamt, pga litt lite bass (man kan ikke stille på bass eller treble), mens på Stereo er det mulig, men da virker det som mellomtonen og diskanten ikke henger med, så det blir en "hul" lyd.

Vet ikke om dette kan skyldes mangel på en subwoofer, men synes det virker litt merkelig.

Edit: Litt merkelig formulering, men håper noen vet hva dette skyldes, eller komme med noen forslag til hva det kan være.

Håper noen kan hjelpe meg her!