Nå som Parasound HDP-70 er avlyst...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Frogner, Sørum
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nå som Parasound HDP-70 er avlyst...

Ja, det var jo bare typisk!
    Jeg har ventet en ganske lang stund på å kaste ut min EAD TheaterMaster Encore og gå for Parasound HDP70 som forforsterker i anlegget mitt, men denne ryker nå ut pga elendige utviklere i finland som aldri fikk til å få hdmi 1.4 til å fungere etter spec. Finner ass!

Vel, nok rasehets - er noen oppegående nok til å ha noen gode alternativer til HDP70? Prismessig rundt 30k er greit, jeg vil veldig gjerne ha 4 HDMI inn, gjør ikke noe om det bare er en ut, men det bør være en bra romklangskorrigering, og lyden forøvrig bør ikke gjøre skam på hverken Kari Bremnes, Yello, eller Pink Floyd.

Har så hvidt snufset på NAD M15, men ser bare 2 HDMI inn (høø!) og det er vassent uttrykt hvordan romklang skal fungere, det ryktes om at dette må kjøpes som /temmelig dyrt/ ekstra modul.

Tips mottas med takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Frogner, Sørum
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kutch
    Jeg har ventet en ganske lang stund på å kaste ut min EAD TheaterMaster Encore og gå for Parasound HDP70 som forforsterker i anlegget mitt, men denne ryker nå ut pga elendige utviklere i finland som aldri fikk til å få hdmi 1.4 til å fungere etter spec. Finner ass!

Vel, nok rasehets - er noen oppegående nok til å ha noen gode alternativer til HDP70? Prismessig rundt 30k er greit, jeg vil veldig gjerne ha 4 HDMI inn, gjør ikke noe om det bare er en ut, men det bør være en bra romklangskorrigering, og lyden forøvrig bør ikke gjøre skam på hverken Kari Bremnes, Yello, eller Pink Floyd.

Har så hvidt snufset på NAD M15, men ser bare 2 HDMI inn (høø!) og det er vassent uttrykt hvordan romklang skal fungere, det ryktes om at dette må kjøpes som /temmelig dyrt/ ekstra modul.

Tips mottas med takk!
    For å svare meg selv:
    Endte opp med en Marantz A8003
    (MUSICDIRECT - MARANTZ - AV 8003 PRE-AMP PROCESSOR)

Dyktig selger og spennende produkt, får den på man/tir. Spent!

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har desverre ikke nok kunnskap til å kunne svare deg i ditt første innlegg, men skal jammen si du var rask med handel!

Håper du blir fornøyd!

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kutch

Tips mottas med takk!
    Til info til andre som lurer på det samme så har Nad M15HD har 4 stk hdmi inn, den er også modulbasert så du kan bytte ut modulene i takt med utviklingen, Nad jobber nå med moduler for HDMI 1.4

Rotel har vel noen spennende modeller, Onkyo har også kommet med en heftig Pre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •