Riktig tilkoblet?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Riktig tilkoblet?

Har endelig fått igjen vincent sp 331 (har vært defekt lenge,men endelig fått den reparert på verksted) og koblet den opp på centeren...

MEN,er det riktigt koblet opp? Har lagt til noen bilder.Bi-amp oppkobling.Merker at er ein liten dure lyd/suselyd i centeren.Men når eg spiller høgt so merke eg da ikkje.Men meine da va ein sånn lyd når den var tilkoblet frontene ifjor og var tilkoblet ein annan reciever ( denon 2807 ) Er vel kanskje berre slik det blir med ein rørforsterker,eller? Ellers må eg seie at når eg først hørte på den,tilkoblet centeren og biamp,so blei eg litt skuffa.Vart ikkje noke wow faktor eller merkbar stor forskjell i forhold til å ha centeren tilkoblet pioneer lx 81.Men lx 81 har vel ein ganske stor effektdel.Men no når eg har testa litt,so synest eg kanskje at lyden er litt bedre enn før i center.Dialog/stemmer kommer litt bedre frem og den har meir ro ved høyt volum og når da skjer mye på ein gong i lydbildet :-D

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du kan jo bare prøve å koble den til normalt, da sparer du også masse kabler, se om der er forskjell i suselyd da....
    Du kan vel ikke forvente stor forbedring da du allerede har en kapabel effektforsterker i Pioneer LX81.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •