Harman Kardon HK980 - Kun lyd i venstre høytaler - hva er galt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harman Kardon HK980 - Kun lyd i venstre høytaler - hva er galt?

Hei hei

Har en Harman Kardon HK980 forsterker og Swans Diva 4.2f høytalere, og en XTZ W10.16 subwoofer.
    I fra starten av så funket anlegget helt som det skulle, men så plutselig forsvant lyden på høyre høytaler. Ikke mens det spilt eller noe slikt, sto av ett par dager. Når jeg tok det på igjen, så var det ikke stereo lyd.

Jeg har sjekket høytalerene og det er ikke noe galt med de, er heller ikke noe galt med kablene. Prøvd og bruke flere "porter" bak på forsterkeren(TV, CD,AUX osv). men får bare lyd i venstre høytaler.

på forsterkeren kan man trykke på speaker 1 ON/off - speaker 2 ON/off. Begge står på ON.

Det var all info jeg kunne komme på i farten, er det noen som har ett tips og komme med om hva som kan være feil, er ikke så god på område. Så er litt flaut og sende den inn til reperasjon og få beskjed om at jeg måtte trykke på en knapp for og få det til og funke igjen eller noe lignende.

Så derfor spør jeg her først Håper noen har vært borte i dette før.

Tusen takk for svar!

Intermediate cdrom sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hadde det samme problemet. Ble sendt på service som fant en løs flatkabel inni forsterkeren. Denne ble festet ordentlig og ingen problemer siden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •