cerwin vega og forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

cerwin vega og forsterker

hei jeg lurer på åssen forsterkere jeg burde ha skal ha 1 par med cerwin vega cls215 og xls center og noen bakhøytalere ossen forsterkere burde jeg ha nad? zacrey

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Edit: Ser at den ble flyttet.

Du kan ta en titt på denne tråden:
    Guide: Cerwin Vega! (typer/forsterkervalg etc.)

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine XLs 2'15 bruker jeg cv sin A effekt forsterker 2,5kw på bass og 0,8 på diskant koblet på bi-wire.

Synes det spiller som bare f**n

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    okei har et spørsmål kan jeg bruke denne:Billebro Eventure Ljud Ljus DJ PA Karaoke Uthyrning Butik Aktiv Högtalare Inverter Controller Mixerbord Rökmaskin Strob Moving Head DMX Scanner Snömaskin Skummaskin DJ-mixer CD-spelare Hazer Aktiv Sub Bilbas Bilhögtalare Slutsteg DMX-kontroll Studioh
    forsterkeren som felles er det nok skal spille på fest og skal ha de på techno eller er den forsterkeren bare noe søppel

takker for svar

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner ikke forsterkeren fra Billebro, men den ser ganske kraftig ut. 30kg tung og diger ringkjernetrafo. Kvaliteten eller lydkvaliteten aner jeg ikke hvordan er, men til ditt bruk er det nok ikke så farlig. Det som er irriterende er hvis viftene slår inn veldig fort, eller går på maks når du skal spille ved normale nivåer. Cerwin Vega sin A serie tror jeg ikke er noe bedre. Dette er en vanlig OEM pa forsterker som selges for halve prisen under andre navn og den leverer ikke utrolig mye kraft heller.

Jeg ville sett på en brukt Rotel 1092. De har gått for under 10k den siste tiden. De har veldig god lyd og masse krefter, samt at de utvikler svært lite varme.

Om du skal ha en billig PA forsterker har jeg lest at T.AMP Proline 3000 skal gi svært mye strøm for pengene. Den skal ha svært god strømstyrke og kontroll i bassen sammenliknet med de fleste kinesiske billigforsterkere.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FredrikC
    Kjenner ikke forsterkeren fra Billebro, men den ser ganske kraftig ut. 30kg tung og diger ringkjernetrafo. Kvaliteten eller lydkvaliteten aner jeg ikke hvordan er, men til ditt bruk er det nok ikke så farlig. Det som er irriterende er hvis viftene slår inn veldig fort, eller går på maks når du skal spille ved normale nivåer. Cerwin Vega sin A serie tror jeg ikke er noe bedre. Dette er en vanlig OEM pa forsterker som selges for halve prisen under andre navn og den leverer ikke utrolig mye kraft heller.

Jeg ville sett på en brukt Rotel 1092. De har gått for under 10k den siste tiden. De har veldig god lyd og masse krefter, samt at de utvikler svært lite varme.

Om du skal ha en billig PA forsterker har jeg lest at T.AMP Proline 3000 skal gi svært mye strøm for pengene. Den skal ha svært god strømstyrke og kontroll i bassen sammenliknet med de fleste kinesiske billigforsterkere.
    okei men må jeg ha 2 stk? og vill gjerne ha en pakke så kansje jeg får en god pakke. eller burde jeg ha midgard audio 6.1

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marcusf
    okei men må jeg ha 2 stk? og vill gjerne ha en pakke så kansje jeg får en god pakke. eller burde jeg ha midgard audio 6.1
    Billebro blir stort sett hengt når det gjelder service. Det er bare å google litt så finner du det ut. Mye dårlige omtaler. av div årsaker. Jeg har ikke handlet der, men kommer nok aldri til å gjøre det heller. Mye du kan drive cls215 med. midgard audio 6.1 funker fjell. Crown xti 4000 skal klare de fint og. Litt forskjellige priser på brukten. Begge duger.

EDIT: fant en link med litt "klager" Clublife.no • Se emne - *ADVARSEL TIL ALLE SOM VURDERER Ã… KJØPE UTSTYR FRA BILLEBRO*

Det ligger også masse inne på clublife ang klager på billebro.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •