Emotiva - Megahypen som forsvant? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 82 av 82
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det gjør den noe mer følsom regner jeg med, men om dette fører til støy ligger jo problemet likevel utenfor forsterkeren. Jeg har aldri opplevd støy ut i høyttalerene fra et Emo produkt. Kun litt mekanisk trafoduring, men nok om det. Back to topic
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    lenge siden noen har skrevet i denne tråden her,men tenkte jeg ville skrive noen ord om min erfaring med emotiva.
    jeg var skeptisk og kanskje noe negativt innstillt til emotiva før jeg begynte å undersøke mer, det endte med ett kjøp av 3 stk upa 1 som jeg nå har brukt en tid.
    sjelden har jeg følt at jeg har fått så mye valuta for pengene, de har blitt bedre og bedre for meg, de spiller alt jeg serverer rett ut , men serverer meg mange gode øyeblikk hvor jeg rett og slett bare lukker øynene og glemmer alt uten om lyden, ikke skal jeg påstå at de er high end eller best i verden men måten de formidler lydbildet til meg er rett og slett , tja hva skal jeg si....
    vanskelig, men jeg har begynt å gå igjennom cder og filmer som jeg ikke har sett eller hørt på en stund og de gir meg en ny opplevelse av det meste
    de skiller gode innspillinger fra de dårlige men uansett griper jeg meg i å finne detaljer i musikken som gjør at jeg rett og slett rives med
    jeg er med andre ord omvendt og sammenligningen med ett annet "hypet" merke med ett nordisk navn synes jeg blir rar, jeg har hørt dette andre merket i flere forskjellige oppsett og de har aldri gitt meg ett sekund av hva jeg opplever med upa 1, kan ha noe å gjøre med mitt rom, mine høytalere osv så jeg skriver ikke dette for å få andre til å handle disse , bare for å gi min definnetive stemme til at for meg er ikke dette bare ett hypet produkt

takk for meg

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •