Pris på brukt Parasound NC 5250?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pris på brukt Parasound NC 5250?

Dette frister litt til kinoen. Men hva er en grei pris å gi for noe slikt?

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Dette frister litt til kinoen. Men hva er en grei pris å gi for noe slikt?
    Disse ligger vell på 28k ny?
    Brukt prisen kommer jo ann på hvilken stand å alder.

Så jeg vill tro fra 16-20 +-
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Disse ligger vell på 28k ny?
    Brukt prisen kommer jo ann på hvilken stand å alder.

Så jeg vill tro fra 16-20 +-
    Oki... vurderer å bytte bort min Halo A21 og en P3 mot denne men er sterkt tvil.

Den er 2 år og det følger med kvittering på den.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oki... vurderer å bytte bort min Halo A21 og en P3 mot denne men er sterkt tvil.

Den er 2 år og det følger med kvittering på den.
    Hum...
    jeg ville personlig ikke gjort dette, men så har sikkert vi ulike syn på verdi å "valuta". opsettet ditt er verdt nesten 10k mere i NY pris.

Men hvor gamle er komponentene dine? regner med di er helt strøkne også?
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hum...
    jeg ville personlig ikke gjort dette, men så har sikkert vi ulike syn på verdi å "valuta". opsettet ditt er verdt nesten 10k mere i NY pris.

Men hvor gamle er komponentene dine? regner med di er helt strøkne også?
    A21 er helt strøken, og det skal nok P3:n også kunne sies være, får den hjem imorgen.

Nyprisen spiller ingenrolle når ingen har penger nok til og kjøpe

Jeg har vært skikkelig "vinglepetter" i det siste 5.1 - Stereo - 5.1 Derfor ting har blitt som det har. Men nå om allt går som det skal så får jeg kjøpt et temmelig greit 5.1 system og da må jeg få effekt til dette. Og da vente på at noen kanskje kjøper A21 og P3 om en månedstid frister ikke helt. Vill helst ha effekt til senter kanalen, fare for at jeg blir skuffet ellers.

Men kan med fordel legge ut en annonse på Finn på mine ting. Men hva er de en grei pris på A21 og P3 så det går temmelig fort?

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    A21 er helt strøken, og det skal nok P3:n også kunne sies være, får den hjem imorgen.

Nyprisen spiller ingenrolle når ingen har penger nok til og kjøpe

Jeg har vært skikkelig "vinglepetter" i det siste 5.1 - Stereo - 5.1 Derfor ting har blitt som det har. Men nå om allt går som det skal så får jeg kjøpt et temmelig greit 5.1 system og da må jeg få effekt til dette. Og da vente på at noen kanskje kjøper A21 og P3 om en månedstid frister ikke helt. Vill helst ha effekt til senter kanalen, fare for at jeg blir skuffet ellers.

Men kan med fordel legge ut en annonse på Finn på mine ting. Men hva er de en grei pris på A21 og P3 så det går temmelig fort?
    Brukt pris på HALO serien er ikke min sterkeste side siden jeg ikke har fulgt med på brukt markedet ang disse.
    Men det er jo skikkelige HIGH END komponenter, så jeg vill tro du får en god del for di. hva med å prøve lit "gi bud" runder?

Men med tanke på att du kan bli en skikkelig "vinglepetter" igjenn, så kan du jo ta en "fransk" en, å selge P3, å kjøpe en EMOTIVA XPA-3. Ett lite mellomlegg må du nokk ut med. Å så beholder du bare A21 til å drive frontene i tilfelle du skal gå over til Stereo igjenn xD

God løsning tough

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukt pris på HALO serien er ikke min sterkeste side siden jeg ikke har fulgt med på brukt markedet ang disse.
    Men det er jo skikkelige HIGH END komponenter, så jeg vill tro du får en god del for di. hva med å prøve lit "gi bud" runder?

Men med tanke på att du kan bli en skikkelig "vinglepetter" igjenn, så kan du jo ta en "fransk" en, å selge P3, å kjøpe en EMOTIVA XPA-3. Ett lite mellomlegg må du nokk ut med. Å så beholder du bare A21 til å drive frontene i tilfelle du skal gå over til Stereo igjenn xD

God løsning tough
    La det ut på finn jeg nå så får vi se. Det som er tingen er at jeg på en måte må få til noe innen helgen er forbi(med tanke på mulighet for å få ned 5kanalern fraktfritt

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La det ut på finn jeg nå så får vi se. Det som er tingen er at jeg på en måte må få til noe innen helgen er forbi(med tanke på mulighet for å få ned 5kanalern fraktfritt
    Ja, høres greit ut.
    Du kunne jo avtalt ett lite mellomleg med han som har New classicen

Mvh
    Svein S

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •