AVR155 - hvilke høyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AVR155 - hvilke høyttalere

Hei, skal bygge en budget-hjemmekino nå, og har en HK AVR155 liggende. Hvilke fronter vil dere anbefale til denne... pris er essensielt her :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden du allerede har harman kardon reciever, vil jeg anbefale et 5.1 sett (hk ts11) fra samme produsent, de burde jo passe sammen som hånd i hanske.

Høytalerpakken vant test i lydogbilde for beste kjøp i fjor, og de er meget bra i forhold til både pris og størrelse. 3500 kr er latterlig billig for lyden du får.

Harman Kardon HKTS11 - Prissøk - Teknofil.no

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for forslaget, men kunne tenkt meg gulvstående fronter, med litt "trøkk" i. Er lite bevandret i denne verdenen, så har ikke peiling på hva jeg skal se etter :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom du ville ha 2 gulvhøytalere burde du kanskje heller hatt en stereoforsterker?

Lettvint kinolyd - Lyd og Bilde
    Men du kan jo lese testen og kommentarene nedenfor. Ikke tro at du ikke får trøkk, det er jo akkurat det hk er kjent for. Du trenger ikke svære gulvhøytalere for å få trøkk! Dessuten var høytalerne kåret til beste kjøp til en pris av 6500. Dersom du får de for halvparten, så sier det vel selv hvor bra lyd du får for pengene. Har selv hørt denne pakken sammen med en annen reciever, og de imponerer mtp størrelse og pris. Husk på at du får jo også med en svær sub som gir lyd i fra seg:-)

Skal du likevel absolutt ha gulvhøytalere med trøkk i, så ville jeg kikket hos hifiklubben på cerwin vega, eventuelt kjøpt brukt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •