Pioneer VSX LX-52 sender ikke ut bilde til prosjektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer VSX LX-52 sender ikke ut bilde til prosjektor

Hei

Er stolt eier av Pioneer VSX LX-52 forsterker og Sony VPL HW15 prosjektor fra og med i går. Har satt alt opp og sliter med å få bilde fra receiver til prosjektor. Har koblet en PS3 til receiveren som blir brukt som blu ray spiller. Kobler jeg PS3 direkte til prosjektoren så får jeg bilde, kobler jeg derimot PS3 til receiveren så sliter jeg med å få ut bilde. Egentlig har jeg ingen bilde i det hele tatt fra receiveren, ingen menyer osv. Går jeg inn i device list under hdmi settings på prosjektoren så finner den at det er en receiver og en ps3 på den andre siden. (har egentlig ikke mange valg her enn å trykke ok, så ser ikke hva jeg mer jeg kan gjøre fra prosjektorens side).

På receiveren er PS3 koblet til HDMI 2 in, og HDMI 1 ut er koblet til prosjektoren. På displayet på receiveren har jeg valgt HDMI 2 selvsagt og også prøvd både "hdmi 1 out" og "hdmi all out" som output ved å trykke på fjernkontrollen.

Noen som har noen råd om hvilke innstillinger jeg sliter med på receiveren? Har prøvd å søke, ringe support (alt stengt for helga) og skjønner ikke hva som er galt. Veldig frustrerende når alt er i huset og det ikke virker!

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor lang HDMI kabel har du fra receiver til projektor? Kan være at utgangsignalet fra receiver er hakket svakere enn fra ps3. Prøv eventuelt med en kortere kabel. Funker det med kortere kabel, så har du valget mellom enten en hdmi equalizer eller å prøve en annen hdmi-kabel med bedre kvalitet.

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velg BD in in fra PS3
    Velg HDMI 1 out..........velger du 2 out skal innstilling reciver stå som hdmi 2 out eller hdmi out all

Den dagen jeg pakket ut lx52 satte jeg bare HDMI fra bd spiller til BD in ......HDMI 1 out til tv og ferdig
    (ingen knotting å rett på film med lyd med en gang)

satte så HD DVD spiller på HDMI 1 in og den fungerte også

Les om tilkopling side 23 i din manual

husk at reciver står på den hdmi kilde du skal avspille
    (dette velsler du med HDMI knapp på fjernkontroll (nest øverst til venstre ...BD , HDMI 1 , HDMI 2 , HDMI 3 , HDMI 4))
    (setter du PS3 HDMI inn på BD in reciver---velger BD med HDMI knapp.....velger utgang (out 1 eller 2) så bør du få bilde

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •