Brukt nad 216 thx Eller NAD C275BEE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Kooyo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Brukt nad 216 thx Eller NAD C275BEE

Har tenkt og Skaffe meg Effektrinn til mine Dali 8 Concept høytaler.
    Skal bruke Yamaha rx-v663. Trenger litt mere effekt på Frontene.
    men senter og bka høytalere skal drives av Receiveren.

Har set at man kan få Nad 216 thx fra 2500. Men Vurderer og legge på litt og heller kjøpe NAD C275BEE er NAD C275BEE en bedre forsterker lyd Messig.
    eller er d om trent like.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NAD 216 og NAD 218 var veldig populære, men de var vel strengt tatt ikke kjent for sin ultimate lydkvalitet!

Jeg ville nok heller satset på noe som Bjørn Erik Edvardsen hadde satt sin signatur på --> BEE

Newcomer Kooyo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Blei en Nad 275 Bee

Blei en nad 275 Bee Fikk kjøpt den her på Bruktforumet Helt ny i eske.
    syntes jeg fikk en ok pris på den og med kvitering så da er d jo Garanti på den også. Synte muligens det mangler en del bass. men høytalerene er ikke spilt inn enda bare spilt på de i 4 timer. Det tar vell litt tid før forsterkeren venner seg til høytalerne også.

Men må si at jeg ikke har satt meg helt inn i innstilingene på Forsterkerens bakside. kjører med soft clip på. Dette er noe jeg skal Skru av regner med at det har en del og si på Lyden.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kooyo
    Blei en nad 275 Bee Fikk kjøpt den her på Bruktforumet Helt ny i eske.
    syntes jeg fikk en ok pris på den og med kvitering så da er d jo Garanti på den også. Synte muligens det mangler en del bass. men høytalerene er ikke spilt inn enda bare spilt på de i 4 timer. Det tar vell litt tid før forsterkeren venner seg til høytalerne også.

Men må si at jeg ikke har satt meg helt inn i innstilingene på Forsterkerens bakside. kjører med soft clip på. Dette er noe jeg skal Skru av regner med at det har en del og si på Lyden.
    Jeg har hatt en del NAD,men ikke merka mye forskjell på lyden når sant skal sies.På dine concept ville jeg hatt det PÅ hvis du skal spille veldig høyt. Dette bare for å spare høyttalerne dine for den aller tøffeste belastningen. De tåler nok ikke like mye effekt som mine CV så ville vel helst hatt soft clip på ja...Tror ikke du vil merke mye forskjell,men vent og sjekk til du har spilte en 50-100 timer på de.
    Bassene trenger og mykes opp litt så blir sikkert mere bass etterhvert. Men det vil sikkert hjelpe kraftig godt med en egen effektforsterker også. PLEIER nemlig det

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •