Eit lite spm ang forsterker valg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Hordaland
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Eit lite spm ang forsterker valg

Hei folkens, eg driv og lager eit lite rom i nye boligen som eg skal bruka til litt film og xbox 360/ps3, budsjettet er ikkje stort siden eg nett har kjøpt bolig og oppgradert heimekinoen min so eg må bruka litt av da eg hadde liggande, so spm mitt er ka forsterkar de anbefaler eg skal bruka, har ein slik dvd spiller med innebygget forsterker som fulgte med i ein "heimekino" pakke ogso har eg ein eldre type yamaha av receiver, forsterkaren skal berre brukast til lyd men problemet er at eg vil ha den som gir meg best lyd og yamahaen har ikkje digital inngang men da har dvd receiveren, detta er berre midlertidig til eg skal oppgradere komponentane på da rommet.

Tar imot forslag med stor takk

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Hordaland
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har forska og prøvd litt no :P fant fort ut at da var meir forsterkar kraft i gamle yamahaen men da var også mykje reinare og finare lyd skjølv om da ikkje er digital inganger, so da blir nok slik fram til eg oppgraderer inne på rommet, da e jo mest speling inne på da rommet (gutte rom)

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden budsjettet er litt stramt, så burde du ta en titt på brukten. Der finner du ganske mye snaks til en billig penge.
    Harman/Kardon AVR 255 er ett godt valg for det den koster, å etter det testene sier så har den noe mere watt enn opgitt i specs. Så den skal nokk klare å drive diverse høytalere ganske så greit
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Hordaland
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja har sjekka litt rundt om, den avr-255 har eg i stue kinoen og er veldig fornøyd med den men eg bruker det gamle på spele rommet endo so får eg litt tid på meg til og finna ut ka oppsett eg skal ha der

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh, fikk ikke med meg att du hadde en fra før av xD

Onkyo 807 kan du jo ta en titt på, så får du jo prøvd noe annet også
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •