Pioneer SC-LX71

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer SC-LX71

Hei jeg får ikke til romkorreksjon på min pioneer jeg setter inn romkorresjon føleren eller hva jeg skal kalle den så kommer det bare opp cannot select på recieveren når jeg plugger den inn!!!! hva kan dette ha seg skal ikke det komme bilde på tv skjermen osv automatisk? hva kan være feil? eller hva må jeg gjøre?

håper på hjelp tips om dette

Mvh kent

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Nad.dali
    Hei jeg får ikke til romkorreksjon på min pioneer jeg setter inn romkorresjon føleren eller hva jeg skal kalle den så kommer det bare opp cannot select på recieveren når jeg plugger den inn!!!! hva kan dette ha seg skal ikke det komme bilde på tv skjermen osv automatisk? hva kan være feil? eller hva må jeg gjøre?

håper på hjelp tips om dette

Mvh kent
    Hei! Jeg har svx-lx70. Jeg må først "taste receiver" på fjernkontrollen og så "setup" Da får jeg opp div valg på skjermen, bl. a automac...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da kommer det opp på tv skjermen valgene?? min er kun koblet opp med hdmi har dette noe og si på om du får opp setup bilde på romkoreksjon?

og jeg har bare front høytalere og sub akkurat nå og modus er i stereo, men har det noe og si da jeg skal koble opp den romkoresjon dingsen??

hmmmmm...

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nad.dali
    da kommer det opp på tv skjermen valgene?? min er kun koblet opp med hdmi har dette noe og si på om du får opp setup bilde på romkoreksjon?

og jeg har bare front høytalere og sub akkurat nå og modus er i stereo, men har det noe og si da jeg skal koble opp den romkoresjon dingsen??

hmmmmm...

Heisan! Tilbake etter 14 dg i Thailand. Jeg har også kun hdmi til tv. -Mener at du skal kunne kalibrere selv uten full surround! Forst. "vet" hva som er tilkoblet

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Greven
    Heisan! Tilbake etter 14 dg i Thailand. Jeg har også kun hdmi til tv. -Mener at du skal kunne kalibrere selv uten full surround! Forst. "vet" hva som er tilkoblet

Jeg skal prøve meg litt fram imorgen og skriver da om jeg ikke finner ut noe mer kan det vere noe jeg har gjort på di andre instillingene på displayet til forsterker? Slått av noe der lr? Hmmm jeg må få fixet dette for jeg trenger den setupen og romkorresjon greia på skjermen... **** ass

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •