Hei!

Jeg er på jakt etter ny Bluerayspiller og lydsystem til stua. Ble veldig fristet av Bose LifeStyle V30, da jeg er fan av de utrolig små høytalerene og at hele "hovedboksen" kan enkelt skjules vekk. Men etter å gått litt i meg selv ser jeg at det vil være dumt å betale 24.000,- for et lydsystem som ikke dekker HD-Lyd og har for få HDMI-innganger.

Det jeg etter nå (Med mindre andre har gode tips) er en reciever, bluerayspiller og høytalere. (5,1).

Minimumkrav:
4x HDMI-innganger (Blueray, Cable/sat, Spillkonsoll, +1 ledig til pc ol.)
Full HD lyd og bilde.
I-podstyring.
Stilfullt utseende.

Angående høytalerene så bør de være små, (digger jewelcase høytalerene til bose). og må kunne henges på veggen.

Vil ha god fyldig lyd som er krystallklar og god også på lave volum. Bor i leilighet. Stuen er ca 20 kvm. Subwooferen kan ikke skjules så design er et pluss.

Jeg har sett på Reciever og Blueray:

Pioneer BDP-LX52
Pioneer VSX-LX52

Hva mener dere om disse to?
Og trenger høytalere, små med god lyd. Vet det går helt sammen men, må jo finnes noe der ute.

Budsjett er forøvrig på ca. 20.000,- Om det er verdt det altså, skal jeg handle for den summen må det være noe som holder leeenge. Og som evt. kan bygges på senere.

Hva med Canton Movie 120 MX? Aldri hørt om merket før...

Et annet alternativ:
Harman Kardon HKTS11 som jeg har lest bra om.

Hva er forskjellen på Pioneer BDP-LX52 og BDP-320? Hvorfor betale over tusen mer for LX52 spilleren, gjør denne noe forskjell når jeg skal ha VSX-LX52?

Kan dere hjelpe meg?