sneaky music ds (vs. andre spillere)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

sneaky music ds (vs. andre spillere)

jeg har all musikken på macen og er på vei til å bytte ut alt til lossless (wave men kan konvertere til alac senere hvis det skulle vise seg å være bedre) så jeg er sikker på at jeg trenger enten en surround-receiver med nettverk eller en nettverkspiller.

etter å ha vært interessert i onkyo 807, pioneer lx82/72, samt noen andre, var jeg innom kontrapunkt og fikk høre om sneaky music ds og hvordan den var såpass mye bedre enn cd-spillere + receivere med nettverk som billig tilleggsfunksjon, og jeg lurte på hvor riktig denne påstanden er? jeg er hovedsakelig interessert i musikk men ser ganske mye på film så jeg vil skaffe meg en surround receiver senere uansett (noe selgeren sa jeg kunne legge til, en billig en).

er virkelig denne flere år gamle maskinen fortsatt overlegen til andre nye? er den verdt den høye prisen?

har hørt mye bra om sonos og squeezebox også, men at de ikke produserer like bra lyd..?

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At Sonos og Squeezebox ikkje har god lyd er feil. Eg har Squeezebox Duet sjølv og er svært godt fornøgd, så slike påstander kjem ofte frå folk som har for mykje pengar i mellom hendene, og framstiller det som ei sjølfølge å velge noko som kostar mykje for å få minimalt bedre lyd. Feinschmeckarar med andre ord

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha ikke sant, men hvor stor forskjell er spørsmålet?
    jeg vil ha god lyd men det er akkura det: jeg gidder ikke å bruke 11k på linn bare for merket når andre spillere er ca. like bra.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •